Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332926/01 - Wynik z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ZAJĘCIA REWALIDACYJNE NA TERENIE POWIATU DRAWSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gagalska@powiatdrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ZAJĘCIA REWALIDACYJNE NA TERENIE POWIATU DRAWSKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd21fb69-f306-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042540/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Budowa budynków rewalidacyjno-wychowawczych wraz z przyłączami w Czaplinku oraz Drawsku Pomorskim w formule partnerstwa publiczno-prywtnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd21fb69-f306-11ee-ac52-ee29f86ffd4f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd21fb69-f306-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Drawski, Starostwo Powiatowe z siedzibą w Drawsku Pomorskim,
Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel. 94 363 34 64, e-mail: powiatdrawski@powiatdrawski.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pomorskim skontaktować się można poprzez e-mail:
iod@powiatdrawski.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2024.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do zadań Partnera Prywatnego należeć będzie:
• rozbiórka budynków niemieszkalnych o numerze ewidencyjnym 88 i 89 położonych w Drawsku Pomorskim na terenie działki nr 82 obręb 0010 oraz budynku niemieszkalnego o numerze ewidencyjnym 605 położonym w Czaplinku na terenie działki nr 235/1 obręb 0003, zgodnie z załączoną dokumentacją rozbiórki.
• budowa dwóch budynków rewalidacyjnych w Czaplinku (działka nr 235/1 obręb ewidencyjny 0003) i Drawsku Pomorskim (działka nr 82 obręb ewidencyjny 0010), których główną konstrukcje będą stanowić prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej wraz niezbędną infrastrukturą techniczną (z wyłączeniem zewnętrznej wodociągowej), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Budynek rewalidacyjny w Czaplinku
W budynku przewidziano łącznie 6 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Dodatkowo w budynku znajdą się 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
• budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym;
• wykonanie dachu płaskiego pokrytego papą asfaltową nierozprzestrzeniającą ognia (NRO).
• wykonanie ścian kolankowych
• montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
• ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem,
• wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach,
• wykończenie ścian płytami laminowanymi,
• montaż białej armatury zgodnie z dokumentacją projektową,
• wykonanie elewacji wentylowanej gr.14 cm,
• wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej (w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. – z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym
• wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja – nie ujęta w przedmiarze),
• wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób
z niepełnosprawnością.
Budynek rewalidacyjny w Drawsku Pomorskim
W budynku A2 przewidziano łącznie 10 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć
w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Ponadto w budynku znajdować się będą 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
• budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym;
• wykonanie dwuspadowego dachu o konstrukcji drewnianej, wiązarowej pokrytego blachodachówką,
• wykonanie ścian kolankowych,
• montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
• ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem,
• wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach,
• wykończenie ścian płytami laminowanymi i wykonanie elewacji,
• wykonanie elewacji budynku przedszkola ,
• wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej
(w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. – z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym
• wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja – nie ujęta w przedmiarze),
• wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób
z niepełnosprawnością,
• zrealizowanie zadania inwestycyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektami budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Pzp (w szczególności art. 100), ustawy o dostępności oraz opracowanych przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju wytycznych zawartych w „Standardach dostępności budynków dla osób niepełnosprawnych” uwzględniającą koncepcję uniwersalnego projektowania, dostępnej na stronie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami.
Do zadań Podmiotu Publicznego należeć będzie:
• Udostępnienie nieruchomości partnerowi prywatnemu na czas realizacji Przedsięwzięcia;
• Wniesienie do Przedsięwzięcia posiadanej dokumentacji projektowej;
• Budowę, sfinansowanie i utrzymanie zewnętrznej instalacji i wodociągowej do Budynku nr 1;
• Zapewnienie wyposażenia dla Budynku nr 1 i Budynku nr 2, z wyłączeniem wyposażenia sanitariatów;
• Zagospodarowanie terenu wokół Budynku nr 1 i nr 2, w tym stworzenie miejsc parkingowych.
• Zarządzanie Budynkami (zadanie będzie powierzone operatorowi – ZPET).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje następujące kryteria:
1. Cena (terminy i wysokość przewidywanych płatności) 90 %
2. Gwarancja jakości robót budowlanych 10 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu budowlanego o minimalnej powierzchni użytkowej 400 m2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy oraz, jeśli dotyczy, odpowiednio w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, jest umocowana do ich reprezentowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wskazanych w ust. 2 podmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
1) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4 SWZ, wg wzoru Załącznika nr 5 do SWZ – wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
2) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 3 SWZ – dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2023, poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru Załącznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem „wadium w postępowaniu pn. „Budowa i utrzymanie budynków przedszkola specjalnego z przeznaczeniem na zajęcia rewalidacyjne na terenie powiatu drawskiego”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Oferta złożona przez spółki cywilne będzie traktowana jak oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w pkt 26. Załącznika nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedsięwzięcie będzie realizowane w formule partnerstwa publiczno - prywatnego, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1637).INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych budynków Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w 2025r.
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Budowa żłobka publicznego w miejscowości Kotuń
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.