Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214165/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00225534/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.krzek@urk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f79b4d-f09a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081370/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-291-2524/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych dalej „użytkownikami”.
2. Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania.
3. Przez dziecko należy rozumieć dziecko pracownika zamawiającego w wieku do lat 15.
4. Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje karnetów (typ A, typ B, typ C), karnet typu A w dwóch wariantach:
a) karnet typu A - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, squash, siłownia, fitness, aqua aerobik, sauna, taniec, joga, spinning, sztuki walki – dotyczy użytkowników w wieku od lat 15.
A1 – karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu.
A2 – karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu.
b) karnet typu B - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, taniec, sztuki walki (karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu) – dotyczy użytkowników w wieku do lat 15.
c) karnet typu C - umożliwiający korzystanie co najmniej z basenu (karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu) – dotyczy użytkowników w wieku do lat 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98330000-5 - Usługi zapewnienia komfortu fizycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1001520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1001520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1001520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1001520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.