Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176157/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00187148/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c92e44-0c91-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019181/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Umowa wieloletnia na sukcesywne dostawy przypraw, produktów sypkich, konserwowych, dodatków do ciast i deserów, przetworów owocowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176157/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350200,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część I – Przyprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15872300-4 - Zioła
15872400-5 - Sól
4.5.5.) Wartość części: 30440,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część II – Produkty sypkie (w tym zbożowe);2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15611000-4 - Ryż łuskany
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15614000-5 - Ryż przetworzony
15615000-2 - Otręby
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15831200-4 - Cukier biały
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 44583,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby obiektów, w których Zamawiający prowadzi działalność gastronomiczną. Część III – Produkty konserwowe, bakalie, oleje, sosy, przetwory; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 5 do SWZ– Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy oraz odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111200-4 - Orzeszki ziemne
03111300-5 - Nasiona słonecznika
03222000-3 - Owoce i orzechy
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222315-4 - Żurawina błotna
15241400-3 - Tuńczyk puszkowany
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15321000-4 - Soki owocowe
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331420-7 - Pomidory konserwowane
15331460-9 - Warzywa puszkowane
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15332310-0 - Orzechy palone lub solone
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15831600-8 - Miód
15841000-5 - Kakao
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871210-9 - Sos sojowy
15871230-5 - Ketchup
15871273-8 - Majonez
15891400-4 - Zupy
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
15892400-1 - Zagęszczacze
15893000-4 - Produkty suszone
15899000-6 - Proszek do pieczenia
4.5.5.) Wartość części: 275176,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35504,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35504,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35504,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA
7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35504,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45225,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45225,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45225,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA
7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47737,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283702,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283702,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283702,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432317337
7.3.3) Ulica: PANIEŃSZCZYZNA
7.3.4) Miejscowość: JASTKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283702,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-09INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
więcej: Orzeszki ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.