Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00296721/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY KWILCZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23
1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 613068200 613068230
1.5.8.) Numer faksu: 613068201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kwlcz.pl inwestycje@kwilcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY KWILCZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9519b99-cca4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048997/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg na terenie Gminy Kwilcz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2163393,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZęść I – Modernizacja drogi Rozbitek – UrbanówkoZadanie obejmuje przebudowę drogi gruntowej gminnej publicznej poprzez ułożenie płyt betonowych na odcinku 999 mb w miejscowości Rozbitek ( Urbanówko).
Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem następujące prace
branży drogowej:
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm,- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10 cm,
- ułożenie dwóch pasów z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16 cm,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem łamanym o gr. 16 cm z zamiałowaniem kruszywem 0/5 mm,
- uporządkowanie terenu.
Wykonawca zobowiązany jest wywiązać się w postanowień pisma z dnia 26 stycznia 2024r. w zakresie punktu od 1 -4 oraz 6 i 7, które stanowi załącznik do dokumentacji.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować wysokość drogi do istniejących zjazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 605530,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Modernizacja drogi do Kozubówki ( G 238609P)Zadanie obejmuje przebudowę drogi gruntowej gminnej publicznej poprzez ułożenie płyt betonowych na odcinku 999 mb do miejscowości Kozubówka. Zamawiający przewiduje następujące prace branży drogowej:
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm,- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10cm,
- ułożenie dwóch pasów z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16cm,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem łamanym o gr. 16 cm z zamiałowaniem kruszywem 0/5 mm,
- uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 605530,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Modernizacja drogi Upartowo – GrobiaZadanie obejmuje przebudowę drogi gruntowej gminnej publicznej poprzez ułożenie płyt betonowych na odcinku 700 mb w miejscowości Upartowo. Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem następujące prace branży drogowej:
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm,- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10 cm,
- ułożenie dwóch pasów z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16 cm,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem łamanym o gr. 16 cm z zamiałowaniem kruszywem 0/5 mm,
- uporządkowanie terenu.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować wysokość drogi do istniejących zjazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 426823,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Modernizacja drogi – ul. Czereśniowa w LuboszuZadanie obejmuje przebudowę drogi gruntowej gminnej publicznej poprzez ułożenie płyt betonowych na odcinku 866 mb w miejscowości Lubosz. Opracowana dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem następujące prace branży drogowej:
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm,- w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10 cm,
- ułożenie dwóch pasów z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16 cm,
- wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami kruszywem łamanym o gr. 16 cm z zamiałowaniem kruszywem 0/5 mm,
- uporządkowanie terenu.
W ramach zadania realizowany jest tylko odcinek 866 mb o 10 metrów krótszy niż zgodnie z rysunkiem nr 2 w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 525510,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574460,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574460,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574460,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USBUD MARIAN SZUDRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871009462
7.3.3) Ulica: ROZBITEK 14
7.3.4) Miejscowość: KWILCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574460,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574460,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574460,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574460,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USBUD MARIAN SZUDRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871009462
7.3.3) Ulica: ROZBITEK 14
7.3.4) Miejscowość: KWILCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574460,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405249,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405249,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405249,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USBUD MARIAN SZUDRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871009462
7.3.3) Ulica: ROZBITEK 14
7.3.4) Miejscowość: KWILCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405249,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499215,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499215,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499215,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USBUD MARIAN SZUDRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871009462
7.3.3) Ulica: ROZBITEK 14
7.3.4) Miejscowość: KWILCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499215,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.