Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225519/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w ciągu 8 miesięcy od dnia 01.11.2021 tj. w terminie 01.11.2021 -30.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mniszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 10
1.5.2.) Miejscowość: Mniszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-341
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 756 15 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mniszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.mniszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w ciągu 8 miesięcy od dnia 01.11.2021 tj. w terminie 01.11.2021 -30.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07cd8e27-2802-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003447/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w ciągu 8 miesięcy od dnia 01.11.2021 r. tj. w terminie 01.11.2021-30.06.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225519/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271/11/2021/RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78776,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w okresie od 01.11.2021 r. do 30.06.2022 r. usług wzakresie :
- Przewozu uczniów i dzieci (dowóz i odwóz) z terenu Gminy Mniszków w dniach obowiązkowej nauki szkolnej do Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą.
Przewozy na poszczególnych trasach muszą być realizowane w obecności opiekuna i będą się odbywały z miejscowości:
I Trasa - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą z niżej wymienionych miejscowości:
Lp. Miejscowość Ilość dzieci
1 Duży Potok 13
2 Zajączków 9
3 Małe Końskie 12
4 Grabowa 15
5 Syski 6
6 Góry Trzebiatowskie 7
7 Julianów 8
8 Obarzanków 6
Suma 76
Szacunkowa liczba kilometrów trasy I dot. przewozów do Szkoły Podstawowej
w Bukowcu nad Pilicą to około 78 km/dzień. Na I trasie dziennie dowożone i odwożone będzie 76 dzieci, w 4-ech kursach.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 32213,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w okresie od 01.11.2021 r. do 30.06.2022 r. usług w zakresie :- Przewozu uczniów i dzieci (dowóz i odwóz) z terenu Gminy Mniszków w dniach obowiązkowej nauki szkolnej do Szkoły Podstawowej w Stoku oraz do Szkoły Podstawowej w Mniszkowie, wg cen za bilety miesięczne.
Przewozy na poszczególnych trasach muszą być realizowane w obecności opiekuna i będą się odbywały z miejscowości:
III Trasa - dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Stoku oraz Szkoły Podstawowej w Mniszkowie z niżej wymienionych miejscowości:
Do szkoły Podstawowej w Stoku
Lp. Miejscowość Ilość dzieci
1 Świeciechów 2
2 Olimpiów 3
3 Mikułowice 1
Suma 6
Do Szkoły Podstawowej w Mniszkowie
Lp. Miejscowość Ilość dzieci
1 Marianka 12
2 Grabowa 10
3 Radonia 43
4 Jawor - Kolonia 16
5 Jawor 17
6 Świeciechów 11
7 Olimpiów 9
8 Mikułowice 11
Suma 129
Szacunkowa liczba kilometrów trasy III wynosi około 94 km/dzień. Na III Trasie dziennie dowożone i odwożone będzie 135 uczniów, w 4- kursach.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.5.) Wartość części: 46563,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36589,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53382,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36589,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osobowy Transport Samochodowy Andrzej Gwiazda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681125219
7.3.4) Miejscowość: Prucheńsko Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 26-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSOBOWY TRANSPORT SAMOCHODOWY ANDRZEJ GWIAZDA
jakie przetargi wygrała firma
OSOBOWY TRANSPORT SAMOCHODOWY ANDRZEJ GWIAZDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45716,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45716,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Bogdan Kowalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681023855
7.3.4) Miejscowość: Błogie Rządowe
7.3.5) Kod pocztowy: 26-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN KOWALEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BOGDAN KOWALEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46055,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania sygnalizacji świetlnej na terenie Wrocławia/Polska.
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.