Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sali wraz
z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Centrum Projektów Europejskich
w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sali wrazz niezbędną infrastrukturą na potrzeby Centrum Projektów Europejskich
w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-017c874a-e7f3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Zapewnienie sali, noclegów, wyżywienia na spotkanie roczne CPE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POPT 2014-2020, PTFE 2021-2027, Programu Operacyjnego PT POWER 2014-2020, Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, PWT Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020, Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208035/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.12.2022.DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129830,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i wynajmu sali wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby Centrum Projektów Europejskich dla maksymalnie 126 pracowników – zapewnienie infrastruktury na potrzeby szkolenia. Usługi szkoleniowe oraz materiały i ich dystrybucję materiałów szkoleniowych zapewnia Zamawiający- nie wchodzą one w niniejsze zamówienie.
1. WARUNKI OGÓLNE ZAMÓWIENIA
a) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia poinformowania go przez Zamawiającego o wyznaczonej dacie spotkania jest zobligowany do przedstawienia propozycji co najmniej 3 obiektów, z których Zamawiający wybierze 1 obiekt, , zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia. W przypadku braku dostępności 3 obiektów we wskazanym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający dopuszcza propozycję 1 obiektu. Zamawiający dopuszcza propozycję większej liczby obiektów w przypadku braku 120 pokoi w jednym obiekcie. Odległość drugiego obiektu nie może przekroczyć 200 metrów po ciągach komunikacyjnych.
b) Bezkosztowa rezygnacja z usługi/ zmiana terminu może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych przed planowaną datą usługi.
c) Wykonawca zapewni w trakcie trwania usługi możliwość korzystania z bazy rekreacyjno- sportowej, np. basen, sauna oraz w ramach usługi oprawę muzyczną podczas uroczystej kolacji w pierwszym dniu spotkania do godziny 3:00.
d) Zamawiający wymaga zapewnienia koordynatora-logistyka, który będzie odpowiadał za organizację logistyczną, techniczną i sprawny przebieg realizacji całości zamówienia. Wykonawca wskaże go z imienia i nazwiska oraz przekaże adres email i nr telefonu służbowego na etapie podpisywania umowy.
2. LICZBA UCZESTNIKÓW
a) Zamawiający przewiduje udział maksymalnie 126 uczestników korzystających z usług hotelowych i restauracyjnych opisanych w ustępach 4 i 5 OPZ. Zamawiający poda ostateczną liczbę uczestników na 7 dni przed planowaną datą spotkania. Zamawiający poniesie koszt usług restauracyjnych i hotelowych odpowiednio do liczby osób zgłoszonych Wykonawcy. Minimalna liczba uczestników – 75 osób .
b) Zamawiający zastrzega możliwość udziału w spotkaniu 16 pracowników oddziałów programu finansowanych z EIS, którzy pokryją koszty spotkania z własnych środków. Wykonawca zagwarantuje cenę jednostkową usług, zgodną z ofertą.
Szczegółowy opis w zał. nr 3 do umowy stanowiącej zał. nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135546,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135546,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA LITEWNICKA SHE PERFECT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 255 67 00
7.3.3) Ulica: Andrzeja Szomańskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA LITEWNICKA SHE PERFECT
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA LITEWNICKA SHE PERFECT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135546,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i obsługa logistyczna pikniku integracyjnego dla pracowników NFOŚiGW
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Święto Parku"
- Organizacja konferencji naukowo-technicznej "PEMINE" (powtórka).
- Usługi przygotowania i organizacji Wydarzeń w zakresie Funduszy Europejskich, organizowanych w siedzibie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
- "Organizacja Międzynarodowej Konferencji Naukowej "New Trends in Metrology".
- Usługa obsługi technicznej targów społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.