Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196934/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00224932/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych przy ulicy Aleje Jerozolimskie oraz ulicy Wilczej w Brzegu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejść dla pieszych przy ulicy Aleje Jerozolimskie oraz ulicy Wilczej w Brzegu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5e4f21-2129-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004068/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa przejść dla pieszych przy ulicy Aleje Jerozolimskie oraz ulicy Wilczej w Brzegu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196934/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151607,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Aleje Jerozolimskie w Brzegu Dolnym”Należy wykonać wyniesione przejście dla pieszych w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych. Całość przejścia wraz z najazdami należy wykonać w nawierzchni bitumicznej. Całość przejścia wraz z najazdami (rampami) należy wykonać w kolorze czerwonym z masy chemoutwardzalnej.
Wyniesione przejście dla pieszych należy wykonać na wysokość 10cm o długości 4m i skosami najazdów 1:10 dostosowaną do Wytycznych WR-D-41-3. Na wyniesionym przejściu należy wykonać znak P-10 koloru białego na całej szerokości przejścia. Szerokość przejścia dla pieszych znak P-10 wynosi 4m. Na najazdach należy wykonać znak poziomy poprzeczny P-25 na całej szerokości przejścia.
Na Alejach Jerozolimskich przed i za wyniesionym przejściem należy wykonać oznakowanie pionowe jako zestaw znaków A-17+A-11a+B-33 (30km/h)+ T-1 (20m).
W ramach opracowania należy wykonać likwidację zestawu znaków D-6 +D-1 oraz znaku D-6 przed przejściem dla pieszych. Należy wykonać nowe znaki D-6 i T-27 na jednej dużej tablicy na tle folii pryzmatycznej odblaskowo - fluorescencyjnej koloru żółto-zielonego (po obu stronach przejścia). Na jednym z projektowanych znaków D-6 i T-27 należy wykonać znak D-1.
Przed i za przejściem dla pieszych w odległości 2m należy wykonać linie warunkowego zatrzymania P-14. Lokalizacja oznakowania pionowego oraz poziomego przedstawiona jest na rys. nr 2. W ramach budowy wyniesionego przejścia należy wykonać dedykowane dwie lampy hybrydowe dla doświetlenia przejścia dla pieszych. Przed przejściem dla pieszych (po obu jego stronach) na istniejącej rampie chodnika należy wykonać nawierzchnie dla niepełnosprawnych z wypustkami szerokości 0,8m i długości 4m, w kolorze pomarańczowym.
Spadki na rampie krawężnikowej są o normatywnych spadkach i pozostają bez zmian.
Przed i za rampą wyniesionego przejścia dla pieszych należy wykonać odblaskowe elementy w nawierzchni jezdni w rozstawie co 1m.
OŚWIETLENIE:
Dedykowane oświetlenie przejścia dla pieszych, dojścia do przejścia dla pieszych oraz stref oczekiwania, należy wykonać zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4:Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 66934,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Wilczej w Brzegu Dolnym”Należy wykonać wyniesione przejście dla pieszych w miejscu istniejącego przejścia dla pieszych, o szerokości 6,0 m na wysokość 10cm o długości 4m i skosami najazdów 1:10 dostosowaną do Wytycznych WR-D-41-3. Na wyniesionym przejściu należy wykonać znak P-10 koloru biało-czerwonego na całej szerokości przejścia na ul. Wilcza. Szerokość przejścia dla pieszych znak P-10 projektuje się 4m. Na najazdach należy wykonać znak poziomy poprzeczy P-25 na całej szerokości przejścia. Całość przejścia wraz z najazdami należy wykonać w nawierzchni bitumicznej. Całość przejścia wraz z najazdami (rampami) należy wykonać w kolorze czerwonym z masy chemoutwardzalnej.
Ze względu na dostosowanie się do wytycznych projektowych zawęża się istniejące pasy ruchu z szerokości 3,5m do szerokości 3,0m i należy wykonać dla pieszych wyniesioną platformę (azyl) o wysokości 10cm z tworzywa sztucznego wysunięty za linie miejsc postojowych o 1,0m.
Na ul. Wilczej przed i za wyniesionym przejściem należy wykonać oznakowanie pionowe jako zestaw znaków A-17+A-11a+ T-1(10m)+B-33 (30km/h). W ramach zadania należy wykonać dodatkowo likwidację istniejącego oznakowania pionowego D-6+T-27 po obu stronach przejścia dla pieszych. Należy wykonać nowe znaki D-6 i T-27 na jednej dużej tablicy, na folii pryzmatycznej koloru żółto-zielonego (po obu stronach przejścia). Ze względu na nowo projektowane wyniesione przejście dla pieszych należy zlikwidować istniejące listwowe progi zwalniające wraz z oznakowaniem pionowym A-11a+T-1(20m)+B-33. W ramach opracowania dla zwiększenia bezpieczeństwa przed i za przejściem dla pieszych należy wykonać oznakowanie poziome w obrębie skrzyżowania ulic Wilczej, ul. Wyszyńskiego i ul. Szkolnej.
Przed i za projektowanym wyniesionym przejściem dla pieszych należy wykonać obszar wyłączony z ruchu złożony z linii poziomych P-21a ograniczony linią krawędziową P-7d. 20m przed i za przejściami dla pieszych na ul. Wilczej oraz ul. Wyszyńskiego należy wykonać linie podwójnie ciągłe (P-4). W osi skrzyżowania należy wykonać znak poziomy P-1e (linia przerywana prowadząca szeroka). Na wlotach na skrzyżowanie z ul. Wilczej i Szkolnej należy wykonać linie warunkowego zatrzymania P-13 oraz linię krawędziową P-7a. Dodatkowo należy zlikwidować istniejące oznakowanie poziome w osi ul. Wilczej oraz ul. Wyszyńskiego. Przed przejściem dla pieszych w odległości 2m należy wykonać linie warunkowego zatrzymania P-14 (po obu jego stronach). W ramach budowy wyniesionego przejścia należy wykonać dedykowane dwie lampy hybrydowe dla doświetlenia przejścia dla pieszych. Przed przejściem dla pieszych na istniejącej rampie chodnika należy wykonać nawierzchnie dla niepełnosprawnych z wypustkami szerokości 0,8m i długości 4m, w kolorze pomarańczowym.
Spadki na rampie krawężnikowej są o normatywnych spadkach i pozostają bez zmian.
Przed i za rampą wyniesionego przejścia dla pieszych należy wykonać odblaskowe elementy w nawierzchni jezdni w rozstawie co 1m.
OŚWIETLENIE:
Dedykowane oświetlenie przejścia dla pieszych, dojścia do przejścia dla pieszych oraz stref oczekiwania, należy wykonać zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 84672,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92169,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92169,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92169,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLMAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880296284
7.3.3) Ulica: Trzebnicka 37
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92169,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121142,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121142,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121142,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLMAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880296284
7.3.3) Ulica: Trzebnicka 37
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121142,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
- "Przebudowa ul. Wierzbowej w Brzegu Dolnym".
- "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Rewitalizacja placu zabaw przy Stawach Kellera w Warszawie
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.