Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235674/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00246291/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00249893/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wodociągowej w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie - etap II - instalacja wody przeciwpożarowej i rezerwowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.powiat.pszczyna.pl https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji wodociągowej w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie - etap II - instalacja wody przeciwpożarowej i rezerwowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0353f057-2a77-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000839/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja instalacji wodociągowych w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235674/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5642082,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 968280,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia:
1) Dostawa i zabudowa na żelbetowym cokole zbiornika wody przeciwpożarowej i wody rezerwowej o poj. 60 m3 . i wym. orientacyjnych 3300x11000x2100mm (szer.*dł.*wys.) wraz z:
koszem ssawnym Dn100 – 1 szt.,
płynowskazem z rurką szklaną o dł. 1,7m z dwoma zaworami i zaworem spustowym – 1 kpl.,
zaworem pływakowym Dn100 – 1 szt. ,
Zbiornik magazynowy tworzywowy wody ppoż. oraz wody do celów bytowych (w tym dla wody przeznaczonej do spożycia) do montażu na miejscu w pomieszczeniu piwnic w wydzielonym pożarowo pomieszczeniu. Zbiornik montowany na miejscu instalacji (w technologii spawania doczołowego) z pojedynczych modułów lub paneli wykonanych z materiałów posiadających odpowiednie atesty. Konstrukcja pozwalająca na wbudowanie w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej.
Zbiornik do celów zasilania rezerwowego oraz celów p.poż musi posiać certyfikaty i atesty dla wody do celów bytowych w tym dla wody przeznaczonej do spożycia (atest PZH lub dokument równoważny) oraz jednocześnie zbiornika wody p.pożarowej. Dopuszcza się deklarację zgodności z normą PN-B-02857 Ochrona przeciwpożarowa budynków (lub równoważną) dla zbiornika w zakresie wymagań ppoż.
2) Dostawa i zabudowa zestawu hydroforowego 3-pompowego (jedna pompa rezerwowa) o parametrach Q=10l/s, Hp=60m H2O, P=5,5kw dla jednej pompy, U=3*400V. (wraz z zaworem bezpieczeństwa) wraz z uruchomieniem i podłączeniem do istniejącej rozdzielni.
3) Wykonanie instalacji wody pożarowej i bytowej w zakresie opisanym w wyciągu z dokumentacji projektowej – ok. 200 m
4) Wykonanie fragmentu instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie opisanym w wyciągu z dokumentacji – ok. 140 m2 przewodów wentylacyjnych.
5) Wykonanie robót budowlanych określonych w zakresie opisanym w wyciągu z dokumentacji rozbiórki ( rozbiórki, demontaże, wyburzenia, roboty murowe, roboty budowlane izolacyjne i zabezpieczające, roboty wykończeniowe, dostawa i montaż ślusarki drzwiowej, roboty wynikające z wytycznych budowlanych dla montażu zbiornika oraz hydroforu).
6) Wykonanie instalacji elektrycznych niezbędnych do funkcjonowania zbiornika i hydroforu przeciwpożarowego :
- instalacja zasilająca hydrofor przeciwpożarowy, zawory przeciwpożarowe
- instalacja zasilająca centralkę monitorowania opraw oświetlenia awaryjnego
- instalacja oświetlenia podstawowego
- instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
- instalacja gniazd wtyczkowych porządkowych
- instalacja koryt kablowych
- instalacja połączeń wyrównawczych
2. Zamawiający wymaga minimum 60 m-cy gwarancji dla przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzania w ramach zaoferowanej ceny, przynajmniej raz na 12 m-cy, przeglądów gwarancyjnych zbiornika, zestawu hydroforowego i instalacji w okresie udzielonej gwarancji.
4. Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 245 dni.
Wykonawca w terminie do dnia 20 grudnia 2021r. zobowiązany jest do uzyskania zaawansowania finansowego robót (rozumianego jako suma częściowa faktur wystawionych przez Wykonawcę) na poziomie odpowiadającym co najmniej 30% wartości brutto umowy, z zastrzeżeniem, że wartość ta nie może przekroczyć kwoty 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
5. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji zamówienia z uwzględnieniem konieczności realizacji robót oraz wymogu zawartego w pkt. 6.
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże osobę, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy. Informacja ta zamieszczona zostanie w zawartej umowie. Osoba ta, musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1117).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: nr 3, 4, 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1184287,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184287,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM KONTRAKT Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381839210
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 27A
7.3.4) Miejscowość: Łąka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje Sanitarne: Firma Puchałka Sp. z o.o.
Instalacje elektryczne: EL-KROS Mateusz Krosny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184287,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- "Rozbudowa ul. Jelenia w Jankowicach"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.