eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszDostawa węgla typu ekogroszek.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla typu ekogroszek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790125534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tęczowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 38 50

1.5.8.) Numer faksu: 87 425 13 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwik.pisz@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik.bip.hi.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwik.pisz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla typu ekogroszek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b60cdd-fe95-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049857/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa węgla typu ekogroszek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do celów opałowych w ilości szacunkowej 110 Mg do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Piszu, przy ulicy Tęczowej 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz rozładunek ekogroszku na plac magazynowy, znajdujący się w siedzibie Zamawiającego.
3. Transport ekogroszku luzem samochodami typu wanna, w sposób zapewniający zabezpieczenie przed wpływem czynników atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar parametrów jakościowych.
4. Średnia waga jednej dostawy ekogroszku powinna wynosić nie więcej niż 27,5 Mg.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ważenia każdej dostawy na wadze najazdowej wskazanej przez Zamawiającego, znajdującej się na terenie miasta Pisz.
6. Wymagania jakościowe dotyczące materiału opałowego ekogroszku:
1) Wartość opałowa 25-26 MJ/kg
2) Granulacja na poziomie 5-25 mm
3) Zdolność spiekania RI – max 20
4) Zawartość popiołu – max 10%
5) Zawartość siarki – max 1,2%
6) Zawartość wilgoci całkowitej – max 15%
7. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach i godzinach w dni robocze.
8. Zamawiający informuje, iż rzeczywista ilość dostarczonego ekogroszku podczas realizacji przedmiotu zmówienia może różnić się od szacunkowej ilości wskazanej przez Zamawiającego w ust. 1. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
9. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy oraz atest/certyfikat/świadectwo jakości dla dostarczonej partii węgla. Brak okazania w/w dokumentów, będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczonego przez Wykonawcę węgla w celu kontroli jakościowej w zakresie zgodności właściwości dostarczanego węgla z parametrami określonymi w ust. 6.
11. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów jakościowych, określonych w ust. 6, Zamawiający zleci dokonanie badań dostarczonego ekogroszku dot. spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania nie wykażą spełnienia ww. norm, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto w przypadku zaistnienia wyżej opisanej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć nowy ekogroszek, który spełnia wymagania Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono dwie oferty. Jedna oferta została złożona po terminie składania ofert i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Cena drugiej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357576,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357576,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.