Og³oszenie z dnia 2022-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00296087/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00301691/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00301828/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00308516/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
- 2022/BZP 00316252/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00460402/01 - Wynik z dnia 2022-11-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE Z ZASTOSOWANIEM OPRAW LED ORAZ SYSTEMU INTELIGENTNEGO STEROWANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE Z ZASTOSOWANIEM OPRAW LED ORAZ SYSTEMU INTELIGENTNEGO STEROWANIA
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae9a7ab5-0be1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00274242
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024778/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Gorlice z zastosowaniem opraw LED oraz systemu inteligentnego sterowania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6428783.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: a) adres strony internetowej prowadzonego postêpowania : https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878 .b) adres poczty elektronicznej: e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.:
a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platform± zakupow±, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878 .4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej dostêpne s± na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu: 1) Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878 .2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim i z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu z³o¿enia zamawiaj±cemu oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê” dostêpne na platformie zakupowej przedmiotowego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcji dla wykonawców dostêpnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert – ust 4.2. SWZ): 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami np. sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, zapytañ, innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878 i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”. 2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikowanie siê pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie .5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 228, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.35.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Miasta Gorlice z zastosowaniem opraw LED oraz systemu inteligentnego sterowania”, obejmuj±ce:
1) Wymianê istniej±cych wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprê¿nych na nowoczesne oprawy ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED,
2) Wykonanie wymaganej dokumentacji nowej infrastruktury o¶wietlenia ulicznego wraz z uzyskaniem wymaganych: uzgodnieñ; pozwoleñ; decyzji; dokonania zg³oszeñ,
3) Budowê nowej infrastruktury o¶wietlenia ulicznego polegaj±cej na dowieszeniu opraw LED na istniej±cych s³upach sieci o¶wietleniowej,
4) Wymianê wskazanych s³upów o¶wietlenia ulicznego,
5) Budowê i konfiguracjê systemu sterowania i zarz±dzania o¶wietleniem ulicznym,
6) Dostosowanie istniej±cych opraw LED do systemu zarz±dzania o¶wietleniem ulicznym,
7) Wsparcie techniczne w utrzymaniu systemu w okresie gwarancji, na zasadach opisanych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym.
1.2. W ramach czynno¶ci opisanych w ust. 1.1. Wykonawca zmodernizuje 3307 punktów o¶wietleniowych w tym:
1) przeprowadzi wymianê 2774 szt. opraw na oprawy i wk³ady LED,
2) przeprowadzi wymianê 96 szt. s³upów o¶wietleniowych wraz z zamontowaniem na nich opraw LED,
3) dokona dopasowania 437 istniej±cych opraw LED do systemu sterowania,
- dokonuj±c wszelkich innych koniecznych czynno¶ci (jak np. wymiana wysiêgników, modernizacji szaf, budowa systemu sterowania itp.) w szczególno¶ci opisanych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym i za³±cznikach do niego.
1.3. Przez modernizacjê punktu o¶wietleniowego rozumie siê wykonanie wszystkich prac, w tym monta¿owych, w zakresie opraw, s³upów, szaf sterowniczych, systemu sterowania, itp., które umo¿liwi± dzia³anie tego punktu ¶wietlnego w pe³nym zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym.
1.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy wraz z za³±cznikami do niego (za³. nr 1 – Przedmiar robót, za³. nr 2 – Tabela opraw o¶wietleniowych, za³. nr 3 – Umowa z Tauron Nowe Technologie S.A. na wykorzystanie infrastruktury energetycznej, za³. nr 4 – Wzór inwentaryzacji powykonawczej) stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ.
1.5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nastêpuj±cych etapach:
1) I etap – modernizacja co najmniej 1500 istniej±cych punktów o¶wietleniowych w zakresie wymiany opraw na oprawy i wk³ady LED, w tym budowê i konfiguracjê kompletnego sytemu sterowania umo¿liwiaj±cego pracê tych opraw w pe³nym zakresie, obejmuj±cy co najmniej 50 % zaawansowania finansowego robót,
2) II etap - pozosta³e czynno¶ci, niezrealizowane w etapie I.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71314200-4 - Us³ugi zarz±dzania energi±
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Us³ugi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (wed³ug wzoru)
2) Okres gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (wed³ug opisu)
Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi.
Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:
1) Kryterium – Cena
Pc = (Cn / Cof.b. x 100) x 60% gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wska¼nik sta³y,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „Cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.
2) Kryterium – Okres gwarancji
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w latach, licz±c od daty odbioru koñcowego robót i sporz±dzenia protoko³u odbioru koñcowego robót.
Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych latach.
Najni¿szy dopuszczalny okres gwarancji - 5 lat.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji ni¿szego ni¿ 5 lat spowoduje odrzucenie oferty, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami okre¶lonymi w specyfikacji warunków zamówienia.
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” zostan± przyznane nastêpuj±co:
a) za udzielenie gwarancji na okres 5 lat Wykonawca otrzyma – 0 pkt.,
b) za udzielenie gwarancji na okres 6 lat Wykonawca otrzyma – 5 pkt. (5%),
c) za udzielenie gwarancji na okres 7 lat Wykonawca otrzyma – 10 pkt. (10%),
d) za udzielenie gwarancji na okres 8 lat Wykonawca otrzyma – 15 pkt. (15%),
e) za udzielenie gwarancji na okres 9 lat Wykonawca otrzyma – 25 pkt. (25%),
f) za udzielenie gwarancji na okres 10 lat Wykonawca otrzyma – 40 pkt. (40%),
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „Okres gwarancji” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 40 punktów (40%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilo¶æ punktów.
Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± zsumowane.
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt (100%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Okre¶lenie warunków udzia³u w postêpowaniu: Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa: 1) Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca posiada nastêpuj±ce do¶wiadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia, ka¿de polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji systemu o¶wietlenia ulicznego obejmuj±ce budowê o¶wietlenia w ilo¶ci minimum 20 punktów o¶wietleniowych z oprawami LED lub obejmuj±ce wymianê opraw do ¼róde³ wy³adowczych na oprawy LED w ilo¶ci minimum 20 punktów o¶wietleniowych (punkt o¶wietleniowy oznacza jedn± oprawê o¶wietlenia ulicznego). W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej jeden z wykonawców musi spe³niæ ww. warunek.2) Wykonawca winien dysponowaæ przy realizacji zamówienia osobami:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne wystawione na podstawie obowi±zuj±cych przepisów) - kierownikiem budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane,
b) co najmniej dwiema osobami (elektrykami) posiadaj±cymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E albo odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych, wydane w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.),
c) co najmniej jedn± osob± (elektrykiem) posiadaj±cym uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D albo odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektrycznych, wydane w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.).
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Zamawiaj±cy jako spe³nienie warunku dopuszcza wykazanie tej samej osoby na stanowiska wymienione pod lit a) – c) pod warunkiem posiadania przez dan± osobê uprawnieñ do pe³nienia funkcji w wymaganym zakresie i w wymaganych specjalno¶ciach.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 7 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
potwierdzaj±cych spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowi±cego za³. nr 8 do SWZ.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) Dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowi±cego za³. nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – na potwierdzenie spe³nienia wymagañ dotycz±cych parametrów technicznych okre¶lonych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym w tabelach: opraw ulicznych, opraw parkowych, opraw ozdobnych, projektorów sportowych, wk³adów LED, systemu sterowania, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± n/w dokumenty:a) Wype³niony arkusz „Tabela” zamieszczony w Tabeli opraw o¶wietleniowych stanowi±cej za³. nr 2 do Programu Funkcjonalno – U¿ytkowego bêd±cego za³. nr 1 do SWZ.
(Tabela opraw o¶wietleniowych sk³ada siê z czterech nastêpuj±cych arkuszy: „Tabela”, „Inwentaryzacja”, „Instrukcja” i „elumdat”. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ arkusz „Tabela” (w ¿ó³tych polach). Arkusz „Inwentaryzacja” zawiera istniej±cy stan o¶wietlenia i do³±czony jest w celach informacyjnych. Arkusz „Instrukcja” okre¶la sposób wype³nienia arkusza „Tabela” i sporz±dzenia plików fotometrycznych. Arkusz „elumdat” okre¶la opis systemu danych w pliku elumdat.)
b) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone zgodnie z „Instrukcj±” zamieszczon± w za³±czniku nr 2 do Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego - Tabela opraw o¶wietleniowych wraz z u¿ytymi w obliczeniach plikami fotometrycznymi,
c) Karta techniczna:
- opraw ulicznych,
- wk³adów LED (wszystkie zastosowane typy wk³adów),
- opraw parkowych,
- opraw ozdobnych,
- projektorów,
wraz z innymi dokumentami (instrukcja monta¿u, raporty z badañ itp.) je¿eli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (o ile inne dokumenty s± konieczne),
d) Deklaracja CE opraw ulicznych lub certyfikaty równowa¿ne,
e) Deklaracja CE wk³adów LED do opraw (wszystkie zastosowane typy wk³adów),
f) Deklaracja CE opraw parkowych,
g) Deklaracja CE opraw ozdobnych,
h) Deklaracja CE projektorów,
i) Certyfikaty jednostki notyfikowanej lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych oferowanych s³upów,
j) Karta techniczna systemu sterowania wraz z innymi dokumentami (instrukcja monta¿u, raporty z badañ itp.) je¿eli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (o ile inne dokumenty s± konieczne),
k) Deklaracja CE systemu sterowania,
l) Certyfikat ISO 27001 systemu sterowania lub certyfikat równowa¿ny,
m) Certyfikat TALQv2 systemu sterowania lub certyfikat równowa¿ny.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – na potwierdzenie spe³nienia wymagañ dotycz±cych parametrów technicznych okre¶lonych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym w tabelach: opraw ulicznych, opraw parkowych, opraw ozdobnych, projektorów sportowych, wk³adów LED, systemu sterowania, w zakresie n/w dokumentów:a) Wype³niony arkusz „Tabela” zamieszczony w Tabeli opraw o¶wietleniowych stanowi±cej za³. nr 2 do Programu Funkcjonalno – U¿ytkowego bêd±cego za³. nr 1 do SWZ.
(Tabela opraw o¶wietleniowych sk³ada siê z czterech nastêpuj±cych arkuszy: „Tabela”, „Inwentaryzacja”, „Instrukcja” i „elumdat”. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ arkusz „Tabela” (w ¿ó³tych polach). Arkusz „Inwentaryzacja” zawiera istniej±cy stan o¶wietlenia i do³±czony jest w celach informacyjnych. Arkusz „Instrukcja” okre¶la sposób wype³nienia arkusza „Tabela” i sporz±dzenia plików fotometrycznych. Arkusz „elumdat” okre¶la opis systemu danych w pliku elumdat.)
b) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone zgodnie z „Instrukcj±” zamieszczon± w za³±czniku nr 2 do Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego - Tabela opraw o¶wietleniowych wraz z u¿ytymi w obliczeniach plikami fotometrycznymi,
c) Karta techniczna:
- opraw ulicznych,
- wk³adów LED (wszystkie zastosowane typy wk³adów),
- opraw parkowych,
- opraw ozdobnych,
- projektorów,
wraz z innymi dokumentami (instrukcja monta¿u, raporty z badañ itp.) je¿eli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (o ile inne dokumenty s± konieczne),
d) Deklaracja CE opraw ulicznych lub certyfikaty równowa¿ne,
e) Deklaracja CE wk³adów LED do opraw (wszystkie zastosowane typy wk³adów),
f) Deklaracja CE opraw parkowych,
g) Deklaracja CE opraw ozdobnych,
h) Deklaracja CE projektorów,
i) Certyfikaty jednostki notyfikowanej lub deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych oferowanych s³upów,
j) Karta techniczna systemu sterowania wraz z innymi dokumentami (instrukcja monta¿u, raporty z badañ itp.) je¿eli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spe³nienie wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego (o ile inne dokumenty s± konieczne),
k) Deklaracja CE systemu sterowania,
l) Certyfikat ISO 27001 systemu sterowania lub certyfikat równowa¿ny,
m) Certyfikat TALQv2 systemu sterowania lub certyfikat równowa¿ny.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê dokumenty wymienione poni¿ej:1) Wype³niony formularz „OFERTA”, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 3 do SWZ. Formularz musi byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków maj±tkowych wykonawcy,
2) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Je¿eli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi±cy za³. nr 5 do SWZ.
5) Je¿eli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór formularza stanowi±cy za³. nr 6 do SWZ.
6) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – na potwierdzenie spe³nienia wymagañ dotycz±cych parametrów technicznych okre¶lonych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym w tabelach: opraw ulicznych, opraw parkowych, opraw ozdobnych, projektorów sportowych, wk³adów LED, systemu sterowania. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± dokumenty okre¶lone w ust. 12.1. pkt 6 SWZ i okre¶lone w przedmiotowym og³oszeniu w "Informacji o przedmiotowych ¶rodkach dowodowych".
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 15000,00 z³ (s³ownie z³: piêtna¶cie tysiêcy 00/100).2) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020, poz. 299).
Zamawiaj±cy poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y wnie¶æ w formie orygina³u, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz okre¶lenie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowi±cym za³. nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-10 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin wykonania ca³o¶ci przedmiotu zamówienia wynosi 15 miesiêcy od dnia zawarcia umowy z zastrze¿eniem i¿:1) W razie braku zrealizowania i zg³oszenia do odbioru wydzielonego etapu prac opisanego w ust. 1.5. pkt 1 SWZ (etap I) w terminie do 15.11.2022 r., Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym Zamawiaj±cego, i w sytuacji takiej zg³oszenie i dokonanie odbioru czê¶ciowego nast±pi nie wcze¶niej ni¿ 01.01.2023 r.,
2) Zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy (etap II) – w termin 15 miesiêcy od podpisania umowy, z zastrze¿eniem, ¿e zg³oszenie i dokonanie odbioru nast±pi nie wcze¶niej ni¿ 01.01.2023 r.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZʦCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZA£O¯ONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcj± wykupu dwóch u¿ywanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
wiêcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zak³adu Opiekuñczo-Leczniczego obejmuj±cy przebudowê i adaptacjê pomieszczeñ oraz dostawê wyposa¿enia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu u¿ytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Us³ug Spo³ecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" pod³±czenia instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Pu³awach
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na realizacjê w oparciu o ustawê przeciwpowodziow±"
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Warszawa Po³udnie Sp. z o.o. przy ul. S±chockiej 7 w Warszawie.
- Pe³nobran¿owy nadzór inwestorski nad realizacj± przedsiêwziêcia pn. "BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEJ"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.