eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StraszynDostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie



Og³oszenie z dnia 2023-06-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. IGNACEGO KRASICKIEGO W STRASZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001172849

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Starogardzka 48

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Straszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-010

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikspstraszyn@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolastraszyn.pruszczgdanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-73574536-11c6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00274247

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73574536-11c6-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce podpisów.
7.1. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
 dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),
 dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).
7.2. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego :
 w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 5 MB,
 dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
 dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
7.3. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego :
 wielko¶æ plików nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
 dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
 dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
8. Po podpisaniu plików, a przed ich za³±czeniem na Platformê e-Zamówienia zaleca siê dokonanie weryfikacji kompletno¶ci i poprawno¶ci wszystkich z³o¿onych podpisów (w szczególno¶ci gdy dokument by³ podpisywany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu ró¿nych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê e-Zamówienia odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
(szczegó³y w IDW - limit znaków)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
10. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Ignacego Krasickiego w Straszynie, ul. Starogardzka 48, 83-010 Straszyn, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: kierownikspstraszyn@gmail.com b±d¼ telefonicznie pod numerem: telefon komórkowy: +48 519848584
11. z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: kierownikspstraszyn@gmail.com b±d¼ telefonicznie, pod numerem: telefon komórkowy: +48 519848584
12. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawna ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
13. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy, z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
14. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
15. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
16. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
17. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
(cd. dalej - limit znaków)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (cd. RODO)
18. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/ Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/06.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. I. Krasickiego w Straszynie.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce przedmiotu dostawy okre¶la opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot umowy do Szko³y Podstawowej w Straszynie, ul. Starogardzka 48, 83-010 Straszyn. Koszt transportu i roz³adowania sprzêtu/urz±dzeñ musi byæ wliczony w cenê oferty.
Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u monitorów interaktywnych (ekranów multimedialnych) bêd±cych przedmiotem zamówienia w miejscu dostawy - w pomieszczeniach Szko³y wskazanych przez Zamawiaj±cego (w dniach pomiêdzy 10 sierpnia a 23 sierpnia 2023 r.). Monta¿ musi byæ wiec ujêty w cenie oferty. Monta¿ polegaæ bêdzie na rozpakowaniu ekranów, przewierceniu wieszaków do ¶cian murowanych, a nastêpnie powieszeniu na nich rozpakowanych ekranów (bez pod³±czania kabli, instalacji, dodatkowych prac itp.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania:
1. Wydruk dot. wydajno¶ci oferowanych procesorów (do oferty nale¿y za³±czyæ wydruk ze strony okre¶lonej w opisie przedmiotu zamówienia).
Wydruk nie starszy, ni¿ dzieñ sk³adania ofert (do oferty nale¿y za³±czyæ wydruk ze strony okre¶lonej w opisie przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku nie z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub w sytuacji w której z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania:
1. Wydruk dot. wydajno¶ci oferowanych procesorów (do oferty nale¿y za³±czyæ wydruk ze strony okre¶lonej w opisie przedmiotu zamówienia).
Wydruk nie starszy, ni¿ dzieñ sk³adania ofert (do oferty nale¿y za³±czyæ wydruk ze strony okre¶lonej w opisie przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku nie z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub w sytuacji w której z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Z ofert± nale¿y z³o¿yæ równie¿ kosztorys ofertowy wg wzoru okre¶lonego w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

(wyci±g z SWZ)
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci:
1.1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania dostawy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania dostawy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia dostawy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
2) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania Umowy;
3) konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody;
4) w nastêpstwie wykraczaj±cych poza terminy okre¶lone w k.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych maj±cych wp³yw na termin realizacji zamówienia, o ile ich przyczyn± nie s± zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy;
5) ograniczenia ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia;
6) z powodu si³y wy¿szej rozumianej jako epidemie, po¿ar, powód¼, huragan, eksplozjê, awarie energetyczne, wojnê, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje spo³eczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a tak¿e inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostaj±ce poza kontrol± Stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a je¿eli mo¿liwe by³y do przewidzenia nie mo¿na by³o im zapobiec;
7) modyfikacji technicznych parametrów oferowanego sprzêtu/urz±dzeñ – pod warunkiem zachowania minimalnych wymagañ okre¶lonych w OPZ; zmiana umowy bêdzie niedopuszczalna, je¿eli mia³aby prowadziæ do dostarczenia sprzêtu/urz±dzeñ o parametrach niezgodnych z wymaganiami OPZ;
8) gdy wykonawca udowodni, ¿e opó¼nienia w dostawie wynikaj± z braku lub niedostêpno¶ci oferowanego sprzêtu/urz±dzeñ na rynku niezbêdnych do wykonania umowy, a braki te lub niedostêpno¶æ sprzêtu/urz±dzeñ bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
2. Podstaw± zmiany Umowy ka¿dorazowo bêdzie odpowiednie wyst±pienie Wykonawcy, zawieraj±ce stosowne uzasadnienie propozycji zmiany (faktyczne oraz formalne, w tym poprzez odniesienie do przepisów ustawy Pzp) oraz jej wycenê.
3. Strony Umowy zobowi±zuj± siê wszelkie spory wynik³e z niniejszej Umowy (tak¿e po jej ewentualnym wyga¶niêciu, w wyniku na przyk³ad odst±pienia od Umowy) rozstrzygaæ polubownie, z zastrze¿eniem ust. 5.
4. Ewentualne spory zwi±zane z zawarciem, realizacj±, ustaniem obowi±zywania niniejszej umowy, w tym z odst±pieniem od umowy i wynikaj±cymi z niego skutkami, strony umowy poddaj± pod rozstrzygniêcie s±du powszechnego w³a¶ciwego miejscowo dla siedziby Zamawiaj±cego.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
(cd. w SWZ - limit znaków)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Zamawiaj±cy dostosowa³ dokumentacjê zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o której mowa powy¿ej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.