Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239663/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części dachu krytego dachówką oraz uzupełnienie tynku
w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi
1.3.) Oddział zamawiającego: ILO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000212676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 11
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 357 22 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@kasprowicz.az.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kasprowicz.az.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części dachu krytego dachówką oraz uzupełnienie tynkuw kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb66918-fc5b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00190241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont części dachu krytego dachówką oraz uzupełnienie tynku w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239663/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części dachu krytego dachówką
oraz uzupełnienie tynku w kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe rynien z blachy na długości 92 mb oraz rozbiórkę pokrycia dachówki karpiówki na powierzchni 774 m2;
2) wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, odgrzybianie, impregnację elementów drewnianych;
3) pokrycie dachu karpiówką ceramiczną w koronkę na powierzchni 774 m2 (70% pokrycia pochodzić będzie z rozbiórki);
4) położenie tynków zewnętrznych tradycyjnych, malowanych farbami fasadowymi na ścianach płaskich na powierzchni 70 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SWZ.
Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 – roboty budowlane,
45261000-4 – Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz złożoną ofertą. Załączony przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej.
4. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia, płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót.
5. Wykonawca może wykonywać prace w czasie trwania roku szkolnego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00, natomiast w okresie wakacyjnym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 20.00.
6. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania przez Wykonawcę osobą w postaci kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ do upływu czasu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 20 lipca 2022 r. do godz. 11:00, nie wpłynęła żadna ofertaINNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Przebudowa ulicy Adama Poszwińskiego (151438C) od km 0+0,00 do km 0+265,75 w Inowrocławiu
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Inowrocław
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
- "Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu"
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.