Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225166/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków kontrastowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 40
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.grzegdala@dolmed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków kontrastowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83030b45-d6ea-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa środków kontrastowych.
2. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33696000-5 [odczynniki i środki kontrastowe]
3. Zamówienie obejmuje dostawę środków kontrastowych do rezonansu magnetycznego oraz do tomografii komputerowej.
4. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) rodzaje produktów oraz ich szacowane ilości, stanowiące podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2 (specyfikacja ilościowo-cenowa),
2) dopuszcza się niewielkie przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, w ramach 20 %
wartości netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
3) oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania przez aktualnie obowiązujące przepisy prawne,
4) realizacja dostaw cząstkowych: 3-4 razy w miesiącu, wg zapotrzebowania Zamawiającego
5) maksymalny czas oczekiwania na dostawę cząstkową: do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia
6) dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy przy zamówieniu cząstkowym przekraczającym wartość 300 zł brutto.
5. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.
6. Informacja o opcjach:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp
2) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6, par. 3
7. Realizacja zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego (Wrocław, ul. Legnicka 40).
8. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
9. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i opublikowanych wyjaśnieniach.
10. Oferta Wykonawcy musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. ma obejmować cały przedmiot zamówienia.
11. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mogące wystąpić w SWZ, służą jedynie określeniu standardu i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione materiały i produkty mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, które Wykonawca jest zobowiązany wskazać w składanej ofercie. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności pod względem opisanego w załączniku nr 2 do SWZ zastosowania (przeznaczenia) wyrobów, ich rozmiaru i kształtu oraz składu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550065,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550065,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550065,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum zaopatrzenia Medycznego "Cezal" S.A. - Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-010-72-08
7.3.3) Ulica: Widna
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550065,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.