Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215830/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00225601/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-21
- 2023/BZP 00238073/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w kwocie 3.650.058,00 złotych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻEGOCINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 316
1.5.2.) Miejscowość: Żegocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-731
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zegocina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zegocina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w kwocie 3.650.058,00 złotych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b7708d-f297-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005903/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w kwocie 3.650.058,00 złotych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w roku 2023 do kwoty 3.650.058,00 złotych (słownie: trzy miliony sześćset pięćdziesiąt tysięcy pięćdziesiąt osiem 00/100 złotych).
Kredyt będzie wykorzystany w trzech transzach:
1 transza w okresie od 19.06.2023 r. do 21.06.2023 r. w kwocie: 1.600.000,00 zł
2 transza w okresie od 12.09.2023 r. do 15.09.2023 r. w kwocie: 1.100.000,00 zł
3 transza w okresie od 12.12.2023 r. do 15.12.2023 r. w kwocie: 950.058,00 zł
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania transzy kredytu.
2. Dopuszcza się możliwość uruchomienia transz kredytu w innych terminach i kwotach niż wyżej zakładanych, ale nie później niż do 15.12.2023 r.
3. Okres spłaty kredytu – od 31.03.2024 r. do 31.12.2032 r;
1. Zakładana karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2024 r.,
2. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek.
3. Wpływ transz kredytu na rachunek bankowy Gminy Żegocina po podpisaniu umowy w siedzibie Gminy Żegocina na wniosek Zamawiającego (planuje się wpływ pierwszej transzy kredytu do 21.06.2023r. w wysokości 1.600.000,00 złotych, drugiej transzy w wysokości 1.100.000,00 złotych do dnia 15.09.2023r., trzecia transza kredytu w wysokości 950.058,00 złotych do dnia 15.12.2023.
4. Bank pobiera od Kredytobiorcy prowizję w wysokości 0,00% od kwoty przyznanego kredytu;
5. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art.777 par.1 pkt. 5 k.p.c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1593387,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1686052,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1593387,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE Oddział w Trzcianie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750006062
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1593387,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-31INNE PRZETARGI ŻEGOCINA
więcej: przetargi ŻEGOCINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.