Ogłoszenie z dnia 2023-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4
1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 619 90 53
1.5.8.) Numer faksu: (87) 619 90 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c17d71b7-1288-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057146/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest jako część projektu nr PR/1/116/2018 dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2d553908-fd64-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.7.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149102,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,
2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,
3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,
4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,
5) wykonanie ogrodzenia systemowego,
6) dostawę i montaż latarń oświetleniowych parkowych z lampami solarnymi – 2 kpl.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zwanej dalej STWiOR, załącznikach nr 3.1 – 3.6 i 4 do zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacji projektowej lub STWiOR powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Dopuszczalna różnica w parametrach technicznych urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej i STWiOR wynosi +/- 20% pod warunkiem, że zmiana parametrów umożliwi zachowanie zaplanowanej funkcjonalności dla tych urządzeń. Zdjęcia produktów znajdujące się w załączniku nr 3.5 do zaproszenia do negocjacji stanowią materiał pomocniczy. Wiążący jest opis produktów zawarty w w/w załączniku do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD EŁK Chocian Kucewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480000500
7.3.3) Ulica: Suwalska 84E
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGBUD EŁK CHOCIAN KUCEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DROGBUD EŁK CHOCIAN KUCEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195113,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARE JUCHY
więcej: przetargi STARE JUCHY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.