Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00098363/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 85 701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1235ae15-bfa9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1235ae15-bfa9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Oddziału Wewnętrznego oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej. W ramach realizacji zamówienia należy przeprowadzić instruktaż szkoleniowy personelu Zamawiającego z zakresu uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu medycznego w miejscu instalacji urządzenia, w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać musi urządzenie zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych, będących załącznikiem nr 5 do SWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, powystawowy lub podemonstracyjny pozbawiony wszelkich wad fabrycznych i prawnych, nierekondycjonowany, sprawny oraz kompletny, tj. gotowy do użycia po zainstalowaniu zgodnie z jego przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych inwestycji, zakupów elementów i akcesoriów po stronie Zamawiającego.
5. Dostarczony sprzęt medyczny musi posiadać wszelkie wymagane prawem aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty, oznakowanie i dokumenty stwierdzające dopuszczenie do użytku na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974, z późn. zm.), a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny obowiązującymi przepisami oraz odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych.
7. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim do wszystkich oferowanych składowych przedmiotu zamówienia. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru sprzętu w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku w formacie pdf.
8. Wykonawca wyposaży sprzęt w paszport techniczny, który będzie zawierał dane i parametry urządzenia: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwa producenta i data produkcji itp. Dokument ten powinien posiadać miejsce przeznaczone dla dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu i konserwacji.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34 – 700 Rabka – Zdrój będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Dostawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek do wskazanych przez odbiorcę pomieszczeń.
10. Gwarancja: Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
11. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Nie podzielenie przedmiotowego postępowania na części nie ogranicza zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępności do zamówienia. Niniejsze zamówienie umożliwia ubieganie się o zamówienie mniejszym podmiotom, w tym należącym do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności ze względu na zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość. Ponadto, części składowe przedmiotu zamówienia (zestawu) muszą być kompatybilne ze sobą. Podzielenie zamówienia na części spowodowałoby ryzyko związane z trudnościami technicznych, pojawiającymi się w wyniku niedopasowania poszczególnych elementów i akcesoriów, co mogłoby wpłynąć na funkcjonowanie i gwarancję urządzenia.
12. Rozwiązania równoważne:
1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentach zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają, co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
2) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
3) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
4) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ.
5) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gemed Elias Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542541412
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 19
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-03INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich ogrodzenia zabytkowego budynku Willa Konary w Rabce-Zdroju
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.