eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432318420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814666200

1.5.8.) Numer faksu: 814666249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbp@mbp.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługa zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy
e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-b60f4750-f37d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetarg@mbp.lublin.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): [Numeracja zgodna z SWZ]
16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)
dalej „RODO” uprzejmie informujemy, że:
16.1.1. Administratorem danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna im. H.
Łopacińskiego w Lublinie z siedzibą w Lublinie przy ul. Peowiaków 12, 20-007
Lublin, tel.: 81-466-62-00, e-mail: mbp@mbp.lublin.pl.
16.1.2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Bibliotece Miejskiej w Łodzi adres
email: iod@mbp.lublin.pl.
Nr postępowania: KOM.341.1.2024
16.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
16.1.4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
16.1.5. Przepisy szczególne dotyczące prowadzonego postępowania znajdują się w
ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
16.1.6. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich
otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom
danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom
świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,
ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie
zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do
państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów
międzynarodowych.
16.1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim
je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez
przepisy powszechnie obowiązującego prawa w tym ustawę z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
16.1.8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów
prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
16.1.8.1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego
rozporządzenia;
16.1.8.2. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia.
16.1.9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
16.1.10. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w
formie profilowania.
16.1.11. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art.
14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu oferty
- Załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[Numeracja zgodna z SWZ]
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów umożliwiających aktywację usługi
zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków
dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje:
4.2.1. Wykonawca powinien posiadać w swojej ofercie co najmniej 40 tys. tytułów
literatury pięknej oraz literatury faktu w formie e-book oraz co najmniej 20 tys.
tytułów literatury pięknej oraz literatury faktu w formie audiobook.
4.2.2. Wszystkie zaoferowane tytuły muszą być dostępne w języku polskim oraz mogą
posiadać wersje w językach obcych.
4.2.3. Czytanie udostępnionych publikacji nie może wymagać od czytelnika stałego
połączenia internetowego.
4.2.4. Zdalny dostęp do publikacji elektronicznych w postaci e-book i audiobook
powinien być zapewniony przez odpowiednie, bezpłatne aplikacje dla urządzeń
mobilnych pracujących pod kontrolą systemu Android oraz iOS, jak również musi
być zapewniona możliwość synchronizacji dla czytnika Kindle umożliwiająca
czytanie udostępnionych e-booków na czytnikach Kindle.
4.2.5. Dostęp do zaoferowanych publikacji elektronicznych powinien być możliwy do
realizowania zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych w
szczególności na czytnikach INKBOOK, PocketBook oraz Amazon Kindle.
4.2.6. Czytelnik Zamawiającego uzyska dostęp do wszystkich oferowanych publikacji
elektronicznych po aktywacji kodu dostępowego wydanego przez Zamawiającego
z puli kodów przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, na minimum
dwóch urządzeniach w tym 1 czytniku e-booków i jednym urządzeniu mobilnym.
4.2.7. Zamawiający planuje zakup 12 000 kodów z dostawą realizowaną w kolejnych
miesiącach w ilościach określonych przez Zamawiającego, do wyczerpania liczby
dostępnych kodów, nie dłużej jednak niż do 31.12.2024 r.
4.2.8. Czytelnik Zamawiającego może aktywować otrzymany kod w przypisanym do
niego okresie ważności, po aktywacji kod ma umożliwić dostęp do usługi przez
30 dni.
4.2.9. Czytelnik Zamawiającego powinien uzyskać dostęp do nielimitowanej liczby
stron i publikacji elektronicznych z oferty Wykonawcy.
4.2.10. Wszystkie udostępnione publikacje elektroniczne muszą być jednocześnie
dostępne dla nielimitowanej liczby czytelników Zamawiającego.
4.2.11. Czytelnik Zamawiającego musi mieć możliwość uzyskania wielokrotnego
dostępu do każdej z zaoferowanych publikacji.
4.2.12. Zamawiający musi mieć bieżący dostęp do danych statystycznych dotyczących
wykorzystania kodów dostępowych w żądanym okresie, jak również
udostępnianych czytelnikom Zamawiającego publikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich
kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra
po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik
zostanie zaokrąglony w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp do publikacji elektronicznych w formie e-book w czasie realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp do publikacji elektronicznych w formie audiobook w czasie realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wykazujące przesłanki co do wystąpienia okoliczności zastosowania regulacji z art. 110 ust. 2 pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
5.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5.2 Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Wzór oświadczenia do pkt. 5.1 i 5.2 stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

[Numeracja zgodna z SWZ]
8.1.2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
8.1.2.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa
osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2.1.
8.1.2.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 8.1.2.1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia:
1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (wg Załącznika nr 2 do
SWZ)
2. Podmiotowych środków dowodowych wykazujących przesłanki co do wystąpienia okoliczności zastosowania regulacji z art. 110 ust. 2 pzp
3. Oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia (wg Załącznika nr 1 do SWZ)
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 - 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku
nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.