Og³oszenie z dnia 2021-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00326295/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-562175a3-4866-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00274444
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.kostomloty.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem htpps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: gmina@kostomloty.pl lub zamowienia@kostomloty.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: gmina@kostomloty.pl lub zamowienia@kostomloty.pl
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.39.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieu¿ywanego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych i prawnych samochodu typu bus, rok produkcji 2021.
2. Samochód typu bus musi spe³niaæ warunki techniczne okre¶lone w obowi±zuj±cych w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszaj±cych siê po drogach publicznych oraz warunki okre¶lone w przepisach prawnych wspólnotowych UE, ze szczególnym uwzglêdnieniem przepisów normatywnych ¶rodowiskowych, tj. emisji dwutlenku wêgla i zu¿ycia energii.
3. Dostarczony samochód typu bus musi posiadaæ ¶wiadectwo homologacji i wymagane dokumenty (dowód rejestracyjny, kartê pojazdu, instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim, ksi±¿kê gwarancyjn±).
4. Samochód typu bus musi byæ wykonany przez Wykonawcê i na jego koszt przegl±d zerowy, co musi byæ potwierdzone w ksi±¿ce gwarancyjnej pojazdu.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych parametrów technicznych i minimalnego wyposa¿enia zawiera za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ.
6. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiaj±cego, ul. ¦lê¿na 2, 55-311 Kostom³oty.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34115000-6 - Inne samochody pasa¿erskie
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej ni¿ 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ tylko w formie pisemnej.2. Zmiana umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:
1) je¿eli spowoduje obni¿enie kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê przedmiotu umowy lub wynikaj± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
2) nast±pi zmiana materia³ów lub urz±dzeñ o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w SWZ i ofercie Wykonawcy w przypadku wycofania lub niedostêpno¶ci na rynku materia³u lub urz±dzenia opisanego w SWZ i ofercie Wykonawcy.
3. Dokonuj±c zmiany sposobu ¶wiadczenia, Strony wyodrêbni±:
1) materia³y, parametry i urz±dzenia zamienne, tj. materia³y, parametry i urz±dzenia, które Wykonawca wykona w zamian zawartych w SWZ i ofercie Wykonawcy,
2) materia³y, parametry i urz±dzenia zaniechane, przez które rozumie siê materia³y, parametry i urz±dzenia objête SWZ i ofert± Wykonawcy, a których wykonanie sta³o siê zbêdne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-26
INNE PRZETARGI KOSTOM£OTY
wiêcej: przetargi KOSTOM£OTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9- osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami - mieszkañców DPS Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w W±brze¼nie - czwarte postêpowanie
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJ¡CE SIÊ NA WÓZKU INWALIDZKIM
wiêcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.