Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214050/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00236873/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00241828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00250170/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu boisk sportowych w Lednicy Górnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120681270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 352-34-26,(12) 352-34-27
1.5.8.) Numer faksu: (12) 294-91-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbk@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbk.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu boisk sportowych w Lednicy Górnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5a1729f-f09c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu boisk sportowych w Lednicy Górnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBK.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160716,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni wraz z naprawą ogrodzenia i piłkochwytów kompleksu boisk sportowych, zlokalizowanego przy świetlicy środowiskowej w Lednicy Górnej na dz. nr 146 gm. Wieliczka. Na zespół sportowy składają się: boisko do tenisa oraz boisko wielofunkcyjne. Boisko do tenisa zostało pokryte sztuczną wykładziną kortową. Wykładzina ta będzie podlegać systemowemu czyszczeniu wraz z wczesaniem wierzchniej warstwy przyczepnej. Boisko wielofunkcyjne posiada nawierzchnię syntetyczną typu SBR. Modernizacja w tym wypadku, polegać będzie na zerwaniu całości starej nawierzchni gumowanej oraz ułożeniu nowej, na istniejącej podbudowie. Zarówno jedno jak i drugie boisko otoczone jest piłkochwytami z siatkami zabezpieczającymi. Prace podstawowe do wykonania to uzupełnienie bądź wymiana części piłkochwytów wraz z siatkami, lub tez malowanie i naprawa poszczególnych elementów.
1.1) Podstawowe dane techniczne:
1.1.1) Boisko do tenisa:
Wymiary: ok 36m x 19m,
Nawierzchnia: sztuczna wykładzina kortowa- trawa syntetyczna
Ogrodzenie: piłkochwyty wraz z siatkami.
1.1.2) Boisko wielofunkcyjne:
Wymiary: ok 26m x 15m,
Nawierzchnia: nawierzchnia syntetyczna typu SBR,
Ogrodzenie: piłkochwyty wraz z siatkami,
Wyposażenie: bramki do piłki nożnej,
1.2) Zakres robót podstawowych obejmuje:
1.2.1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczające i porządkowe:
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego terenu,
- wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych instalacji, wyposażenia etc., przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, podczas prowadzenia prac budowlano- montażowych,
- uporządkowanie terenu wokół płyt boisk, przygotowanie kompleksu do prowadzonych prac.
1.2.2) Regeneracja nawierzchni boiska do tenisa:
- mycie wysokociśnieniowe sztucznej nawierzchni z trawy syntetycznej boiska do tenisa, wraz z wywiezieniem pozostałości zanieczyszczeń po myciu – 681,87 m2;
- wykonanie piaskowania nawierzchni piaskiem kwarcowym - 681,87 m2;
- wczesanie piasku w nawierzchnię – 0,068 ha.
1.2.3) Modernizacja nawierzchni syntetycznej boiska wielofunkcyjnego:
Rozebranie istniejącej nawierzchni z utylizacją materiału z rozbiórki, przygotowanie istniejącej podbudowy, ułożenie nawierzchni poliuretanowej- gumowanej - 390,64 m2.
Nawierzchnia ta jest nawierzchnia bezspoinową, typu natryskowego, układaną na istniejącej i przygotowanej podbudowie betonowej. W tym celu należy wykonać nawierzchnię składającą się z: dolnej warstwy stabilizującej syntetyczno-mineralnej o min. gr. 35mm, środkowej warstwy amortyzującej, wykonanej z mieszanki kleju oraz granulatu SBR o min. grubości 11 mm, oraz górnej ścieralnej, którą stanowić będzie mieszanka kleju i granulatu EPDM, naniesiona metodą podwójnego natrysku o gr. min.2 mm. Nawierzchnia taka jest przepuszczalna dla wody i posiada zwartą strukturę. Po całkowitym związaniu konglomeratów tworzących nawierzchnię, należy namalować na niej linie, farbami poliuretanowymi, metoda natrysku.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego wymaga podbudowy betonowej o odpowiednio wyprofilowanych spadkach podłużnych min. 0.1% i poprzecznych min. 0.5%.
Wykonana nawierzchnia musi posiadać aprobatę techniczną nawierzchni, potwierdzoną przez producenta, kartę techniczną nawierzchni potwierdzonej przez producenta oraz autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej z potwierdzonym okresem gwarancji.
1.2.4) Roboty renowacyjne i naprawcze w zakresie piłkochwytów oraz ogrodzenia kompleksu:
- wymiana systemowych elementów ogrodzenia panelowego - 24,30 m2;
- naprawa furtek i bram na terenie kompleksu - 3szt.;
- uzupełnienie brakujących elementów piłkochwytów - 15,95 m2;
- naprawa siatek piłkochwytów (wymiana naciągów) - 272,10 m;
- naprawa siatki zwijanej nad boiskiem - 1124,19 m2;
- dostarczenie i montaż siatki w bramkach – 2kpl.
1.2.5) Roboty porządkowe i towarzyszące powyższemu zadaniu:
Uporządkowanie terenu wraz z wywozem materiałów z rozbiórki. Zakup i montaż tablicy informacyjnej dla zadania – 1szt.
1.3) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych, uzgodnień i pozwoleń, a w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu prac wraz z zaświadczeniem właściwego inspektora nadzoru budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym) oraz przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentacją prowadzonych prac, oraz wszelkimi dokumentami odbiorowymi.
Zamawiający wymaga prowadzenia dziennika robót przez uprawnionego Kierownika robót, przez cały okres trwania przedmiotowych prac.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania stanowiące załączniki do SWZ
- Dokumentacja techniczna – w załączeniu;
- Przedmiar robót - w załączeniu;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - w załączeniu;
3. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie gwarancji i rękojmi ponad minimalny (tj. ponad 60 miesięcy) jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 13. SWZ, przy czym długość rękojmi za wady musi odpowiadać długości gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
39293300-5 - Sztuczna trawa
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp, gdyż cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu przekraczała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, t.j. kwotę 198 900,00 zł, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342221,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342221,25 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
więcej: Sztuczna trawa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.