Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nasion
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Słupi Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301631408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia Wielka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupia Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-022
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@slupiawielka.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://slupiawielka.coboru.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5123e393-ccb4-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doświadczalnictwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nasion2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5123e393-ccb4-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nasion I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDOO/DOT/41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 1- dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Bobrowniki. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 2- dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Nowa Wieś Ujska. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 1512,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 3- dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 10600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 4 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 5 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 6 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 1680,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 7 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 8 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 9 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 10 - dotyczy dostawy nasion dla ZDOO Śrem. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 11-dotyczą dostawy nasion dla SDOO Słupia Wielka. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 12 - dotyczą dostawy nasion dla SDOO Słupia Wielka. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 20800,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 13 - dotyczą dostawy nasion dla SDOO Słupia Wielka. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 20800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 14 - dotyczą dostawy nasion dla SDOO Słupia Wielka. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 15 - dotyczą dostawy nasion dla SDOO Słupia Wielka. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 19920,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 16 - dotyczą dostawy nasion dla ZDOO Kościelna Wieś. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8064,15 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 17 - dotyczą dostawy nasion dla ZDOO Kościelna Wieś. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 29219,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 18 - dotyczą dostawy nasion dla ZDOO Kościelna Wieś. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 17052,40 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania nr 19 - dotyczą dostawy nasion dla ZDOO Kościelna Wieś. Szczegółowy opis zawarty został w załączniku do niniejszej specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 18944,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11066,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11066,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170760213
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 42/44
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11066,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSADKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368945994
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSADKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368945994
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSADKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368945994
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSADKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368945994
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO DELFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36723698800000
7.3.3) Ulica: Stroma 44/2
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7252,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P AGRO-EFEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250562632
7.3.3) Ulica: Słupia 53
7.3.4) Miejscowość: Perzów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-642
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P AGRO-EFEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250562632
7.3.3) Ulica: Słupia 53
7.3.4) Miejscowość: Perzów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-642
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO DELFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36723698800000
7.3.3) Ulica: Stroma 44/2
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-01Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
BRAK OFERT
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ostatnich nasion w 2025 roku
- Zakup materiałów i wyposażenia służących przeprowadzeniu min. 200 warsztatów dla przedszkolaków, uczniów, młodzieży oraz seniorów dotyczących roli owadów zapylających dla społeczeństwa - 3 części (II)
- Dostawa nasion lnu na potrzeby Zakładu Badań i Przetwórstwa Nasion Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.