Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Pawilonu Nr 14 z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie DPS w Zgórsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGÓRSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292403792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgórsko ul. Szewska 28
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 366 75 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpszgorsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/dps-zgorsko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99b477cb-f560-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Pawilonu Nr 14 z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie DPS w Zgórsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99b477cb-f560-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1267515,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Pawilonu Nr 14 z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na terenie DPS w Zgórsku.
Istniejący pawilon, pełniący funkcję warsztatu terapii zajęciowej, jest odrębnym wolnostojącym budynkiem na terenie kompleksu DPS. Jest budynkiem parterowym, podpiwniczonym, z nieużytkowym poddaszem, przykrytym jednospadowym dachem z płyt korytkowych. Piwnice dostępne są obecnie wyłącznie z zewnątrz. Budynek jest zrealizowany w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropem Klaina nad piwnicą oraz stropem żelbetowym wylewanym nad parterem. Wentylacja grawitacyjna wyprowadzona jest w suficie. W ramach projektowanych prac rozbiórkowych przewidziane jest:
- demontaż zadaszenia i stropu nad parterem;
- rozbiórka spękanych ścian parteru;
- rozbiórka stropu nad piwnicami;
- rozbiórka części ścian piwnic, których fundamentowanie jest powyżej strefy przemarzania.
Budynek będący przedmiotem opracowania po przebudowie, rozbudowie i nadbudowie będzie pełnił dotychczasową funkcję.
- Przebudowa budynku dotyczy wymiany elementów konstrukcyjnych, które zgodnie z załączona ekspertyzą nie spełniają wymaganych warunków prawidłowej pracy konstrukcji budynku, jak również są zużyte - spękane. Ponadto przebudowa uwzględnia dostosowanie projektowanej funkcji do obowiązujących przepisów w tym przede wszystkim dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych.
- Rozbudowa budynku dotyczy powiększenia istniejącego rzutu o klatkę schodową, obsługującą piwnice o funkcji magazynowej i poddasze użytkowe o funkcji gospodarczej.
- Nadbudowa budynku wiąże się z podniesieniem ścianki kolankowej, ze zmianą dachu na dach dwuspadowy i przeznaczeniem poddasza na funkcje użytkowo – gospodarcze.
PODSTAWOWE DANE LICZBOWE
- Kubatura 1 051,33 m3
- Powierzchnia użytkowa 261,96 m²
- Wysokość budynku od terenu przy wejściu 7,26 m
- Długość budynku 16,50 m
- Szerokość budynku 7,86 m
- Kąt dachu 35º
- 3 kondygnacje w tym poddasze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1630980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB IREX Ireneusz Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-156-18-87
7.3.3) Ulica: Borków 107
7.3.4) Miejscowość: Daleszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWINY
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.