Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Adama Czartoryskiego 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 56 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana zabytkowej stolarki okiennej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Adama Czartoryskiego 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3016aa24-da60-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084079/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana stolarki okiennej w budynku IAS w Bydgoszczy przy ul. Czartoryskiego 20 i w budynku US w Grudziądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana zabytkowej stolarki okiennej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Adama Czartoryskiego 20.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia precyzują:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 7A do SWZ;
3) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ;
4) Program prac konserwatorskich pozytywnie zaopiniowany przez Miejskiego Konserwatora Zabytków (MKZ) wraz z dokumentacją fotograficzną budynku stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
Do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) załączono także: projekty – rysunki wykonawcze, plan sytuacyjny budynku, rysunki elewacji, rzuty parteru i pierwszego piętra budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313884,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614428,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313884,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "AGAD" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879 23 50 948
7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowskiego 23b
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE AGAD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE AGAD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313884,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
- Dostawa dronów z pakietami serwisowymi i akcesoriów na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Remont i modernizacja głównego węzła cieplnego dwufunkcyjnego z istniejącą sekcją ciepła technologicznego dla Campusu UKW przy ul. Chodkiewicza 30 wraz z robotami towarzyszącymi
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO ZESPOŁU KRZYŻOWNIC TOROWYCH ORAZ 2 SZT. FABRYCZNIE NOWYCH ŁUBEK PRZEJŚCIOWYCH POMIĘDZY SZYNĄ LK1 I 60R2 I/LUB DOSTAWA 2 SZT. FAB. NOWYCH, KOMPLETNYCH ROZJAZDÓW JEDNOTOROWYCH
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.