Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234367/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Audyt sprawozdania finansowego w projekcie Polskie Centrum Programu Safer Internet”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-113c0350-cbec-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu Komisji Europejskiej „Cyfrowa Europa” (ang. „Digital Europe Programme”).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.1.2024.2.PKO[PSIC2022][KSC2024]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie (1) stacjonarnie jednego audytu sprawozdania finansowego w projekcie PSIC2022 zgodnie z:
a) wymaganiami Umowy grantowej zawartej przez Zamawiającego z instytucją finansującą tj. the European Health and Digital Executive Agency (HADEA), znajdującymi się w Załączniku nr 1 do Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ;
b) wytycznymi znajdującymi się w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Opportunities Portal > How to participate > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), będącym Załącznikiem nr 2 do Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, wersja dokumentu 2.0. Tekst ten jest dostępny również pod poniższym linkiem:
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?selectedProgrammePeriod=2021-2027&selectedProgramme=DIGITAL 05.03.2024;
2) przekazanie Zamawiającemu: podpisanego Raportu z audytu sprawozdania finansowego w formie papierowej w języku angielskim - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami:
a) Zakresem wymagań dotyczącym audytu (Terms Of Reference),
b) Listą kontrolną uzgodnionych procedur CFS (Cfs Agreed-Upon Procedures Checklist),
na wzorach wskazanych w dokumencie - Certificate on the financial statements (CFS) znajdującym się na portalu Funding and Tenders Opportunities Portal > How to participate > Reference documents > Select filter Digital Europe Programme > Templates & forms > Project reporting templates > Certificate on the financial statements (CFS), i będącym Załącznikiem nr 2 do SOPZ, wersja dokumentu 2.0. Tekst ten jest dostępny również pod poniższym linkiem:
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/reference-documents?selectedProgrammePeriod=2021-2027&selectedProgramme=DIGITAL (05.03.2024)
3) Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Raportu z audytu sprawozdania finansowego (jeżeli stanowią „Utwór” w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania zamówienia: Usługa przeprowadzenia audytu stacjonarnie zostanie wykonana w okresie 5 dni roboczych, liczonych od dnia rozpoczęcia audytu, przy czym świadczenie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż 4 kwietnia 2024 r. i nie później niż do 8 kwietnia 2024 r.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję Raportu z audytu sprawozdania finansowego - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami Certificate On The Financial Statement z uwzględnieniem uwag Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia usługi przeprowadzenia audytu stacjonarnego, nie później niż do 19.04.2024 r. Wstępna wersja raportu w formie elektronicznej zostanie przekazana przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia audytu.
Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę odbioru usługi audytu wskazaną w Protokole odbioru.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28659,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA DR ERNEST PODGÓRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580082716
7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa, nr 1A
7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA DR ERNEST PODGÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA DR ERNEST PODGÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersjię Raportu z audytu sprawozdania finansowego - Agreed-Upon Procedures Report On The Certificate On The Financial Statement (Cfs), wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami Certificate On The Financial Statement z uwzględnieniem uwag Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia świadczenia usługi audytu, nie później niż do 19.04.2024 r.
3. Wstępna wersja raportu w formie elektronicznej zostanie przekazana przez Wykonawcę do Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia audytu.
4. Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę odbioru usługi audytu wskazaną w Protokole odbioru.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.