Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233247/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usług w związku z wizytami studyjnymi we Włoszech, Belgii, Szwecji i Niderlandach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usług w związku z wizytami studyjnymi we Włoszech, Belgii, Szwecji i Niderlandach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9155fa16-faec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.51 Zapewnienie usług w związku z zagraniczną wizytą studyjną dziennikarzy
1.3.52 Zapewnienie usług w związku z zagraniczną wizytą studyjną dziennikarzy
1.3.53 Zapewnienie usług w związku z zagraniczną wizytą studyjną dziennikarzy
1.3.54 Zapewnienie usług w związku z zagraniczną wizytą studyjną dziennikarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładach utylizacji odpadów w Lombardii (Włochy):
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli Dolnego Śląska w zakładach utylizacji odpadów w Lombardii (Włochy), zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli mediów z Dolnego Śląska w Lombardii (Włochy), zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy;
2) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładzie utylizacji odpadów w Belgii:
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli Dolnego Śląska w zakładzie utylizacji odpadów w Antwerpii (Belgia), zgodnie z załącznikiem nr 3 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli mediów z Dolnego Śląska w Antwerpii (Belgia), zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy;
3) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładzie utylizacji odpadów w Szwecji:
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli Dolnego Śląska w zakładzie utylizacji odpadów w Szwecji, zgodnie z załącznikiem nr 5 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli mediów z Dolnego Śląska w Szwecji, zgodnie z załącznikiem nr 6 do projektu umowy;
4) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną w zakładzie utylizacji odpadów w Niderlandach:
a) zapewnienie usług w związku z wizytą studyjną przedstawicieli Dolnego Śląska w zakładzie utylizacji odpadów w Niderlandach, zgodnie z załącznikiem nr 7 do projektu umowy,
b) zapewnienie usług w związku z wizytą przedstawicieli mediów z Dolnego Śląska w Niderlandach, zgodnie z załącznikiem nr 8 do projektu umowy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cristal Travelnet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-14-82-416
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.