eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiszkowoSukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2023-2024



Og³oszenie z dnia 2022-07-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 614297010

1.5.8.) Numer faksu: 614297011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2023-2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f909125-0bfd-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00274716

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025281/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2023-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kiszkowo.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: http://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej:ug@kiszkowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, kosztorys, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia, o których mowa w punktach okre¶lonych w czê¶ci II SWZ pkt II sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±
a) droga elektroniczna : ug@kiszkowo.pl
b) poprzez platformê, dostêpn± pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9. Dokumenty elektroniczne (nie dotyczy oferty i wniosku), sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kiszkowo, ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kiszkowo jest XL IT Konsultacje, Projekty, Szkolenia Renata Podlewska, iod@kiszkowo.pl *
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów zamawiaj±cego na lata 2023-2024
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej do 95 000 litrów, spe³niaj±ce wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 do zbiorników znajduj±cych siê w obiektach Zamawiaj±cego w latach 2023-2024
4. Zamawiana ³±czna ilo¶æ oleju opa³owego stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i mo¿e ulec zmianie.
5. Wielko¶æ dostawy sukcesywnej, a co za tym idzie docelowej, uzale¿niona bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego wynikaj±cych z warunków atmosferycznych (³agodna zima)
i mo¿e byæ mniejsza ni¿ ilo¶ci wskazana w ust. 3 niniejszego rozdzia³u. W przypadku zamówienia mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego ni¿ wskazane w ust. 3, dostawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o prawo do dochodzenia z tego tytu³u jakichkolwiek roszczeñ,
w tym odszkodowawczych.
6. Wymagane minimalne parametry dostarczonego oleju opa³owego:
a) warto¶æ opa³owa min. 42,6 MJ/kg
b) zawarto¶æ siarki % m/m maksimum 0,1
c) zawarto¶æ wody – mg/kg maksimum 200
d) barwa - czerwona
e) zawarto¶æ zanieczyszczenia sta³ych maksimum 24 mg/kg
f) temperatura p³yniêcia °C maksimum (-) 20
g) temperatura referencyjna dostawy 15°C
Olej opa³owy musi byæ zgodny z norm±: PN-C-96024:2011
7. Rozliczenie dostaw oleju opa³owego nastêpowaæ bêdzie przy uwzglêdnieniu wspó³czynnika przeliczenia objêto¶ci ilo¶ci wydanego produktu z temperatury produktu na temperaturê referencyjn±.
8. Warunki dostawy:
A. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualne ¶wiadectwo jako¶ci na dostarczany olej opa³owy i aktualn± legalizacjê przep³ywomierza potwierdzon± przez Urz±d Miar. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ pobierania próbek z dostawy celem kontroli jako¶ci dostarczanego oleju i przekazania ich do analizy zgodno¶ci z wymaganiami Polskiej Normy.
B. Ubezpieczenie, za³adunek, roz³adunek oraz transport zostanie ujêty w cenie jednostkowej sprzeda¿y oleju.
C. Dostawa oleju realizowana bêdzie sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego,
w terminie 48 godzin od zg³oszenia Zamawiaj±cego (forma telefoniczna, mailowa, faksem) w ilo¶ci okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.
D. Realizacja dostawy przez Wykonawcê nast±pi w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj.
w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 14.00.
E. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników wraz z wskazaniem dostarczonej ilo¶ci oleju.
F. P³atno¶æ nastêpowaæ bêdzie za ka¿d± dostawê na podstawie faktury VAT wystawionej dla poszczególnych kot³owni, do których realizowane bêd± dostawy zgodnie ze zg³oszonym zapotrzebowaniem, przelewem na wskazany w umowie rachunek dostawcy. Do faktury ka¿dej dostawy Wykonawca obowi±zany jest za³±czyæ ¶wiadectwo jako¶ci lub orzeczenie laboratoryjne dostarczonego oleju opa³owego, dokument potwierdzaj±cy odbiór oleju przez osobê upowa¿nion± oraz wydruk ceny oleju opa³owego na dzieñ dostawy ze strony internetowej tego samego producenta, u którego Wykonawca siê zaopatruje, i którego paliwo zobowi±za³ siê dostarczaæ w ofercie przetargowej, z podaniem adresu internetowego sk±d pochodzi wydruk.
9. Termin dostawy oleju do kot³owni Zamawiaj±cego bêdzie odbywa³ siê etapami
w latach 2023-2024, wed³ug zapotrzebowania zg³aszanego telefonicznie do Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiaj±cego.
10. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zosta³ uszczegó³owiony w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
11. Olej bêdzie dostarczany z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych norm reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych, w tym przez osobowy posiadaj±ce wymagane przepisami uprawnienia.
12. Odbiór oleju odbywaæ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie
z odczytem urz±dzeñ pomiarowych posiadaj±cych aktualn± legalizacjê, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
13. Obiekty Zamawiaj±cego, do których dostarczany bêdzie olej opa³owy:
a) Szko³a Podstawowa w Kiszkowie (budynek dawnego Gimnazjum), ul. Szkolna 21
b) Hala Sportowo -Widowiskowa ul. Polna 33
c) Budynek OSP ul. Pobiedziska 2B
d) Szko³a Podstawowa w £agiewnikach Ko¶cielnych, £agiewniki Ko¶cielne 14
e) ¦wietlica wiejska w £agiewnikach Ko¶cielnych 39A
14. Rozliczenie ka¿dego tankowania oleju do celów grzewczych odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶æ rzeczywi¶cie zatankowanego oleju do celów grzewczych
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ elektronicznego fakturowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Opis warunków udzia³u w postepowaniu:
a) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej objêtej niniejszym postêpowaniem.
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e ¿e posiada uprawnienia, tj. aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
d) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, w postaci:
a) O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
c) aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z pó¿n. Zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia- na potwierdzenie spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Czê¶ci II PKT II ppkt 3b SWZ
d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Za³±cznik nr 2 – o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. 03.08.2022 r. do godz. 09:00 pod rygorem odrzucenia oferty. Przez wniesienie na rachunek bankowy zamawiaj±cego rozumie siê uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form:
3.1 Pieni±dzu - wadium zostanie uznane za wp³acone w terminie, jedynie pod warunkiem, ¿e pieni±dze znajd± siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien byæ za³±czony do oferty.
3.2 Porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym.
3.3 Gwarancjach bankowych.
3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych.
3.5 Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy Gniezno O/Kiszkowo Nr 48 9065 0006 0050 0500 0273 0025 z dopiskiem: Wadium: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiaj±cego na lata 2023-2024
Za termin wniesienia wadium w formie pieni±dza Zamawiaj±cy uznaje dzieñ i godzinê zaksiêgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
4 W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania oferta lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, Zmawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Osoby reprezentuj±ce wykonawcê przy podpisywaniu umowy powinny posiadaæ ze sob± dokumenty potwierdzaj±ce ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie bêdzie wynikaæ z dokumentów za³±czonych do oferty.
6. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego reprezentowanych przez Pe³nomocnika, niezbêdne jest przedstawienie pe³nomocnictwa do podpisania umowy, o ile za³±czone do oferty pe³nomocnictwo nie uwzglêdnia³o tej czynno¶ci prawnej.
7. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje dotycz±ce zakresu, rodzaju zmiany oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 8 umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: http://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.