eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica › Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Samorządowego Przedszkola w Izbicy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Samorządowego Przedszkola w Izbicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Izbicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000896686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klinkierniana 1

1.5.2.) Miejscowość: Izbica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-375

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 618 30 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolewizbicy@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkolewizbicy.przedszkolowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Samorządowego Przedszkola w Izbicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6ed3f9-2aa3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00141231/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Samorządowego Przedszkola w Izbicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229093/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPI.341.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239220,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Izbicy”.
2. Przewidywana liczba obiadów wynosi 151 dziennie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2021/2022 z uwzględnieniem przerw w nauce, tj. przyjmuje się 168 dni, razem 25 368 posiłków.
3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. Ewentualne zmiany ilości Zamawiający będzie zgłaszać Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:00 danego dnia. W imieniu Zamawiającego z Wykonawcą kontaktować się będą pracownicy przedszkola.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za posiłki rzeczywiście wydane, zgodnie z codziennym zapotrzebowaniem.
5. Dostawa posiłków będzie się odbywać od dnia 01.11.2021r. do dnia 30.06.2022 r. (bez uwzględniania dni rozpoczęcia oraz zakończenia roku szkolnego) od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia przedszkola, dostawa obiadu odbędzie się w inny dzień i o innej godzinie –po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia tygodniowego jadłospisu, z co najmniej 3- dniowym wyprzedzeniem, do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
7. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2020 poz. 2021 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy – Rozporządzenie
Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
8. Bezwzględnie przestrzegać należy norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywności i Żywienia. Obiady muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
9. Zestaw dzienny powinien składać się z trzech urozmaiconych posiłków: śniadania, obiadu i podwieczorku.
10. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe i ilościowe:
– jadłospis dwudekadowy winien być urozmaicony – rodzaj zupy nie może się powtarzać w ciągu tygodnia, natomiast rodzaj drugiego dania w dekadzie;
– w ciągu tygodnia co najmniej dwa razy powinien być dostarczany obiad z drugim daniem mięsnym/rybnym, a jeden raz danie jarskie/półmięsne (wykluczając risotto z mięsem i bigos);
– potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z wysokiej jakości składników – świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;
– w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Mięso powinno być miękkie;
– do przygotowania posiłków zaleca się stosowanie tłuszczów roślinnych (co za tym idzie – ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
– zupy winny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym;
– istotna jest estetyka potraw i posiłków;
– posiłki powinny być przygotowane ze składników wcześniej nieprzetworzonych (świeżego mięsa, surowych warzyw i owoców). W sezonie zimowym dopuszcza się przygotowanie posiłków na bazie półproduktów;
– nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku typu puree.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Polka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384 474 074

7.3.3) Ulica: Gminna

7.3.4) Miejscowość: Izbica

7.3.5) Kod pocztowy: 22-375

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-01 do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.