Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00209569/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Rozbudowa instalacji klimatyzacji o część parteru, piętro I, II i III w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914596578
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Rozbudowa instalacji klimatyzacji o część parteru, piętro I, II i III w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9788c25e-df60-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409055/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Rozbudowa instalacji klimatyzacji o część parteru, piętro I oraz pietro II w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena 2"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.TPBN.RB.5.ZAP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1541478,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2 - polegających na wykonaniu systemu klimatyzacji, a także zapewnieniu serwisu (przeglądów, konserwacji i napraw) w okresie gwarancji, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projektowanych postanowieniach umowy, będących załącznikiem do SWZ.
2. W zakres zamówienia wchodzi:
2.1. Wykonanie robót budowlanych i montażowo-instalacyjnych zgodnie z opracowanym projektem, w tym:
1) prace zabezpieczające teren robót,
2) roboty budowlane, w tym m.in.: roboty konstrukcyjne pod jednostki zewnętrzne urządzeń, wykonanie otworów w ścianach i stropach oraz prowadzenie niezbędnych instalacji, przejść p.poż.,
3) wykonanie instalacji: chłodniczej, odprowadzenia skroplin, elektrycznej (zasilającej instalację – jednostki wewnętrzne i zewnętrzne), a także prace odtworzeniowe, usunięcie szkód powstałych przy wykonywaniu robót,
4) montaż czujników temperatury i regulatorów oraz termoregulatorów, elementów bezprzewodowego sterowania,
5) montaż jednostek klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach,
6) doprowadzenie miejsc wykonywania prac do stanu pierwotnego, uszczelnienie przejść, uzupełnienie tynkiem i malowanie ścian, uprzątnięcie pomieszczeń,
7) przeprowadzenie prób szczelności,
8) napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym,
9) montaż kompletnej klimatyzacji dualnej w systemie Split w pomieszczeniach technicznych na I, II i III piętrze,
10) montaż kontaktronów wyłączających klimatyzatory przy otwarciu okna w pomieszczeniach, w których zostaną zamontowane jednostki wewnętrzne,
11) uruchomienie klimatyzatorów sprawdzenie poprawności ich działania,
12) przeszkolenie Użytkowników w zakresie obsługi,
13) dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów tj.: dokumentacji powykonawczej, kart materiałowych zastosowanych materiałów i urządzeń protokołów przeprowadzonych prób: szczelności, instalacji elektrycznej, DTR urządzeń, kart gwarancyjnych urządzeń, skróconej instrukcji obsługi klimatyzatorów.
2.2. Zapewnienie 72 miesięcy gwarancji jakości na poszczególne roboty, jak i całość przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2.3. Zapewnienie w okresie trwania gwarancji, o której mowa w pkt. 2.2. wykonywania usług serwisu, polegającego na dokonywaniu okresowych przeglądów, konserwacji i napraw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45314310-7 - Układanie kabli
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1523286,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2312400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1523286,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIRKO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462986636
7.3.3) Ulica: ul. Oficerska 4,
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-143
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż instalacji freonowych, sterowniczej, zasilającej i odprowadzenia skroplin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1523286,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Prace czerpalne w małych portach w 2025 r.
- Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie
- Izolacja pionowa pomieszczeń dyspozytorni medycznej w piwnicy budynku ZUW w Szczecinie wzdłuż ulicy Wawelskiej, polegająca na wykonaniu hydroizolacji, docieplenia ścian piwnicznych oraz ich osuszeniu
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Kompleksowa usługa stałego wsparcia technicznego dla systemu Symfonia ERP
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.