eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaZagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina - budowa parkingu przy ul. Głównej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina - budowa parkingu przy ul. Głównej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina - budowa parkingu przy ul. Głównej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0dacc4c-e7c7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika Kępina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.33.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 753385,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu z oświetleniem, ciągu pieszego przy ul. Głównej w Zduńskiej Woli oraz budowa zjazdu z ul. Zduńskiej i utwardzeń przy ścieżce edukacyjnej.
2. Inwestycja realizowana jest na podstawie ważnych decyzji pozwolenia na budowę: decyzja nr 565.2021 znak AB.6740.1.310.2021 z dnia 11 sierpnia 2021 r. – budowa parkingu wraz z oświetleniem przy ul. Głównej w Zduńskiej Woli
3. W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje roboty budowlano opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym :
a) budowa parkingu przy ul. Głównej
b) budowa oświetlenia - oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę zgodną z SWZ,
c) budowa ciągu pieszego
d) budowa zjazdu od strony zatoki postojowej przy ul. Zduńskiej oraz fragmentu ciągu pieszego
e) budowa utwardzeń przy ścieżce edukacyjnej
4. Zamawiający w terminie do 10 dni od zawarcia umowy przekaże wykonawcy plac budowy.
5. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, wynikające z SWZ, projektu budowlanego pierwotnego oraz zamiennego, STWiORB lub nieuwzględnionych w SWZ, projekcie, STWiORB, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
6. Podstawa wykonania robót:
1) Decyzja nr 565.2021 o pozwoleniu na budowę, znak AB.6740.1.310.2021 z dnia 11 sierpnia 2021 r. wydana przez Starostę Zduńskowolskiego;
2) dokumentacja projektowa;
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
8. Zamawiający informuje, ze zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
9. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.
10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) obowiązujących normach i warunkach technicznych, z uwzględnieniem poniższych warunków:
- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane wyroby budowlane,
- wyroby budowlane mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- przed wbudowaniem jakichkolwiek wyrobów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego wyrobu do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
11. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1229655,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438239,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1229655,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. SAW-BUD ANDRZEJ WRÓBEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 471103117

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229655,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.