Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224152/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej – ul. Leśnej w miejscowości Muszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej – ul. Leśnej w miejscowości Muszyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e0ff60-f61a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej - ul. Leśnej w miejscowości Muszyna - Stabilizacja osuwiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPMP.05.01.01-12-0149/19 pn.: „Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej – ul. Leśnej w miejscowości Muszyna”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6767766,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn.: „Stabilizacja osuwiska nr 81112 wraz z odbudową drogi gminnej – ul. Leśnej w miejscowości Muszyna”
Zakres rzeczowy określony na podstawie projektu technicznego obejmuje rozbudowę drogi gminnej - ul. Leśna w m.
Muszyna w km 0+663,98 – 0+845,46 w ramach realizacji inwestycji pn.: „Zabezpieczenie osuwiska nr 81112 wraz z
odbudową drogi gminnej – ul. Leśnej w km 0+663,98 – 0+845,46 w miejscowości Muszyna”. Zakres robót przedstawiony
jest w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej Decyzją nr 2/D/2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak:
BUD.6740.2208.2023 z dnia 20 lutego 2023r.
W ramach zadania należy wykonać m.in.:
a) rozbudowę jezdni,
b) przebudowę zjazdu indywidualnego,
c) budowę odwodnienia z korytek prefabrykowanych,
d) budowę kanalizacji deszczowej,
e) zabezpieczenie osuwiska,
f) wykonanie urządzeń wodnych tj. budowli regulującej na prawym brzegu rzeki Poprad, drenażu francuskiego, przepustu ze
studnią wlotową kaskadą i wylotem,
g) budowę kanału technologicznego
h) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
i) prace rozbiórkowe,
j) wycinkę drzew.
Szczegółowy zakres prac w ramach niniejszego zadania określony został w dokumentacji projektowej przygotowanej wg
ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1363) i zakończona decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przyjęcie terenu budowy i utrzymanie porządku w miejscu realizacji robót budowlanych,
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego nie
później niż na dzień podpisania umowy oraz wprowadzenie zmian do harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z
wytycznymi Zamawiającego. Aktualizacja i zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają sporządzenia
aneksu do umowy,
c) zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy,
d) skuteczne zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy bądź uzyskanie decyzji o
pozwoleniu na użytkowanie,
e) harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym,
f) zapewnienie stałego przejazdu dla samochodów osobowych i dostawczych oraz przejścia dla pieszych,
g) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających właściwe do wyrobu atesty, świadectwa pochodzenia z obszaru Unii
Europejskiej, świadectwa dopuszczenia w budownictwie, certyfikatów, deklaracji zgodności z PN,
h) utrzymywanie terenu wokół miejsca prowadzonych robót budowlanych w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
i) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ w trakcie wykonywania robót budowlanych,
j) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, a w szczególności przekazanie dokumentów o których mowa w §10 umowy,
k) umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu umowy, w tym postępu w
realizacji robót budowlanych lub dokumentacji technicznej, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności
dotyczących realizacji przedmiotu umowy,
l) zapewnienie Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego dostępu do każdego miejsca,
gdzie roboty budowlane w związku z umową będą lub są wykonywane,
m) uporządkowanie miejsca wykonywania robót budowlanych po ich wykonaniu.
n) w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu umowy Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję
koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu umowy lub usuwania ewentualnych wad. Wykonawca
ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za przedmiot umowy, który wykonuje przy pomocy
Podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy, dostawcy lub
osób/podmiotów trzecich, którymi będzie się posługiwał przy realizacji przedmiotu umowy jak za działania i zaniechania
własne.
o) zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
p) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt w tym zabezpieczenia dostawy mediów oraz ponoszenia kosztów
tych mediów, w tym w szczególności:
- doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków,
- zasilanie energią elektryczną,
- łączność telefoniczną,
- tymczasowe drogi dojazdowe na plac budowy,
- inne niezbędne elementy zaplecza i usługi z tym związane,
q) wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowo) istniejących urządzeń technicznych i znaków
geodezyjnych w obrębie realizacji robót.
r) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawienie ich i
doprowadzenie do stanu poprzedniego.
s) zapewnienie ciągłości funkcjonowania przekładanych sieci w sposób uzgodniony z podmiotami zarządzającymi daną
siecią.
t) prowadzenie dokumentacji fotograficznej obrazującej przebieg realizacji robót
z uwzględnieniem specyfikacji robót.
u) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych, a przed dokonaniem
odbioru końcowego oraz przywrócenie i uporządkowanie zajętego i przyległego terenu do stanu co najmniej sprzed
realizacji robót budowlanych, w tym ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dróg dojazdowych (obszary
uszkodzone w trakcie realizacji robót).
v) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji
zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
w) wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów w tym także budowlanych (śmieci, gruz i inne).
Założenia:
1. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z
dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi
obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
2. Wykonawca dostarczy komplet atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
4. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy,
podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
5. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7685040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8963010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7685040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AARSLEFF Sp. z o.o., Aleja Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011994911
7.3.3) Ulica: Aleja Wyścigowa 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-681
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie wszystkich robót za wyjątkiem wykonania gwoździ gruntowych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7685040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MUSZYNA
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na obszarze Gminy Rajgród
- Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (ul. Główna 19)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.