Og³oszenie z dnia 2021-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00316303/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Uruchomienie i prowadzenie multikana³owego Centrum Informacji ,,Polski £ad”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzy¿y 3/5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uruchomienie i prowadzenie multikana³owego Centrum Informacji ,,Polski £ad”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-110d45a1-421d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00274953
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009751/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.44 Uruchomienie i prowadzenie multikana³owego Centrum Informacji ,,Polski £ad”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mrpit.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mrpit.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki
dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 1 przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 3.3. Dokumenty elektroniczne, przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu, s³u¿±cym z³o¿eniu o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz oferty wraz z za³±cznikami przez wykonawcê, jest Platforma dostêpna pod adresem https://mrpit.ezamawiajacy.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.4. W postêpowaniu zamawiaj±cy wymaga przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://mrpit.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Wiadomo¶ci”. Szczegó³owa Instrukcja korzystania z Platformy dla wykonawcy dostêpna jest w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://mrpit.ezamawiajacy.pl.5. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w
przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± Platformy:1) pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00);2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:7.1. komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta7.2.wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge7.3.pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe).8. Pozosta³e wymagania techniczne i
organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.41.2021.KG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje uruchomienie i prowadzenie multikana³owego Centrum Informacji ,,Polski £ad”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la „Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)” stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ oraz „Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy” stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. Dodatkowe wymagania Zamawiaj±cego zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy:
3.1. Wykonawca musi zatrudniaæ na umowê o pracê (w pe³nym wymiarze czasu pracy – etat) osoby wskazane do pe³nienia funkcji konsultantów na czas nie krótszy, ni¿ do koñca okresu realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z art. 95 ustawy.
3.2. Szczegó³owe uregulowania dotycz±ce: sposobu weryfikacji zatrudnienia wskazanych wy¿ej osób, uprawnieñ Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem ww. osoby oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79512000-6 - Centrum obs³ugi klienta
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Us³ugi rozbudowy oprogramowania
79342320-2 - Us³ugi w zakresie obs³ugi klientów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji do ww. Podstawowego Przedmiotu Umowy, przy czym opcja obejmuje zwiêkszenie zakresu us³ugi polegaj±ce na:1) opcja 1 – wykupieniu dodatkowego pakietu automatycznych odpowiedzi - w postaci 10 000 automatycznych odpowiedzi miesiêcznie;
2) opcja 2 – pracach zleconych przez Zamawiaj±cego polegaj±cych na rozbudowie i doskonaleniu us³ugi w formie zwiêkszenia liczby roboczogodzin w ilo¶ci maksymalnie do 50 roboczogodzin do wykorzystania w okresie obowi±zywania umowy. Rozbudowa i doskonalenie us³ugi polegaæ bêdzie w szczególno¶ci na przeprowadzeniu prac informatycznych lub teleinformatycznych, takich jak zmiany w obecnych kana³ach kontaktu lub wprowadzenie nowych zdalnych kana³ów kontaktu;
3) opcja 3 – uruchomienie kolejnego stanowiska konsultanta w okresie realizacji umowy.
2. Okoliczno¶ci skorzystania z opcji okre¶laj± Projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie ni¿ej zdefiniowanych
kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi). Dla dokonania oceny ofert, waga w kryteriach ocenynokre¶lona w procentach, zostanie przeliczona na punkty: 1 procent odpowiada 1 punktowi. Ocenie podlegaæ bêd± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie konsultantów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w zakresie innowacyjnych rozwi±zañ
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ lub wykonuje (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych) nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ brutto polegaj±c± na obs³udze po³±czeñ g³osowych oraz tekstowych przychodz±cych i wychodz±cych za po¶rednictwem infolinii telefonicznej oraz chatu tekstowego, wspieraj±cych procesy obs³ugi Klientów w jêzyku polskim i angielskim wraz z wdro¿eniem i konfiguracj± systemu wspieraj±cego realizacjê po³±czeñ oraz monitoruj±cego aktywno¶æ konsultantów.
2. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ zespo³em osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania zawodowe:
2.1. Kierownik zespo³u – co najmniej jedna osoba posiadaj±ca do¶wiadczenie w kierowaniu zespo³em Contact/Call Center, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³a funkcjê kierownika zespo³u Contact/Call Center ³±cznie przez minimum 18 miesiêcy;
2.2. Konsultanci – co najmniej 5 osób, z których ka¿da posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w bezpo¶redniej obs³udze klienta, np. na infolinii;
2.3. Ekspert – co najmniej 1 osoba z wykszta³ceniem prawniczym lub ekonomicznym lub w zakresie prawa podatkowego, pozostaj±ca do dyspozycji Wykonawcy w zakresie konsultacji odpowiedzi o charakterze prawnym lub podatkowym, zwi±zanym z pakietem ustaw tzw. Polskiego £adu i aktami wykonawczymi do nich.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2.7.3 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w pkt 8.1.1 SWZ – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug spe³niaj±cych wymogi okre¶lone w pkt 8.1.2.4.1 SWZ wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie/s± wykonywane nale¿ycie s±:
1) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
lub
2) o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania dokumentów wskazanych w pkt 1.
! Wskazane w pkt 1 okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2. Maj±c na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postêpowania w zwi±zku z okre¶lonym w pkt 14.3 SWZ kryterium nr 2 oceny ofert „Dodatkowe do¶wiadczenie konsultantów” oraz kryterium nr 4 „Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u”, opieraj±c siê na postanowieniach art. 274 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców do z³o¿enia wraz z ofert± wykazu osób spe³niaj±cych wymogi okre¶lone w pkt 8.1.2.4.2 SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1. Formularz Ofertowy – dokument sk³adany w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, o której mowa w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ, wraz z wymaganymi za³±cznikami, sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik
nr 1 do SWZ.
2. wadium nie jest wymagane;
3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale 8 SWZ, sporz±dzone i wype³nione wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Szczegó³owe zasady sk³adania o¶wiadczenia okre¶la pkt 2.7.3 SWZ.
4. dokument (np. pe³nomocnictwo) potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona przez osobê uprawnion± do reprezentowania wykonawcy (forma pe³nomocnictwa zosta³a wskazana w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ) – w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowan± w dokumencie rejestrowym wykonawcy;
5. zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 8.5-8.6 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia (o ile dotyczy)
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
7. wykaz osób, o którym mowa w pkt. 9.2 SWZ – w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, o której mowa w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ, – na potrzeby dokonania oceny ofert na podstawie kryterium nr 2 „Dodatkowe do¶wiadczenie konsultantów” i kryterium nr 4 „Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u”; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ
8. wykaz do¶wiadczenia – w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, o której mowa w pkt 1.4 ppkt 2) SWZ, – na potrzeby dokonania oceny ofert na podstawie kryterium nr 3 „Do¶wiadczenie w zakresie innowacyjnych rozwi±zañ”; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
9. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://mrpit.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyleg³ym; monitorowanie 8 sygna³ów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce obiadów klientom O¶rodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawê urz±dzeñ medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Or³owskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do z³o¿enia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ci±gu DW 632 na terenie m. Micha³ów-Reginów pod torami LK 10 - nr postêpowania 274/24
- Najem wraz z niezbêdnymi licencjami oraz wdro¿eniem dwóch urz±dzeñ sieciowych zabezpieczaj±cych dzia³anie infrastruktury teleinformatycznej Stra¿y Miejskiej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z prowadzeniem Biura Obs³ugi Interesantów w S±dzie Rejonowym w Lubaczowie z siedzib± przy ul. Mickiewicza 24
- Udostêpnienie wielokana³owej platformy do komunikacji z zarz±dzania obs³ug± klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdañska.
- Obs³uga Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
- poczta kurierska pomiêdzy WKW.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdro¿enie Systemu Zarz±dzania Infrastruktur±.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.