eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaRealizacja zespołu zabudowy mieszkaniowej Nr 3 - II etap realizacji inwestycji w rejonie ul. Andersa w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja zespołu zabudowy mieszkaniowej Nr 3 - II etap realizacji inwestycji w rejonie ul. Andersa w Pile.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PILSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570838925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 82A

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 / 349-00-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@pilskietbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zespołu zabudowy mieszkaniowej Nr 3 - II etap realizacji inwestycji w rejonie ul. Andersa w Pile.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02e718e0-47a8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054725/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja zespołu zabudowy mieszkaniowej Nr 3 - II etap realizacji inwestycji w rejonie ul. Andersa w Pile

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02e718e0-47a8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp za pośrednictwem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywania przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB.

Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - RODO) przyjmuję do wiadomości, że :
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach związanych z zawarciem niniejszej Umowy jest Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - siedziba: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82A.
2) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Pilskie TBS Sp. z o.o., w tym profilowaniu.
3) Przysługujące prawa:
• dostępu do dotyczących mnie danych oraz otrzymania ich kopii,
• sprostowania (poprawiania) danych,
• usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO),
• do ograniczenia przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 20 RODO),
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 4 pkt 21 RODO, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4) Pilskie TBS Sp. z o.o., jako administrator danych osobowych, zgodnie z przepisami prawa gospodarczego oraz przepisami właściwymi w sprawach postępowania na wypadek zaistnienia określonych prawem roszczeń przechowywał będzie dotyczące dane osobowe związane z zawarciem i obsługą Umowy przez okres 6 lat od momentu jej zakończenia.
5) Dotyczące dane osobowe mogą zostać udostępnione podwykonawcom związanym ze Spółką umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. kancelarie radców prawnych, firmy informatyczne, biuro rachunkowo-podatkowe.
6) Podanie danych osobowych do niniejszej Umowy ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do jej zawarcia i wykonania.
7) Pilskie TBS Sp. z o.o. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się:
• telefonicznie: 67/ 349-00-48, 349-00-78
• pocztą tradycyjną: na adres ul. Sikorskiego 82a, 64-920 Piła
• pocztą elektroniczną: na adres e-mail sekretariat@pilskietbs.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o których mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 7790394,62 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zespołu zabudowy mieszkaniowej Nr 3 – II etap realizacji inwestycji w rejonie ul. Andersa w Pile obejmująca: roboty budowlane, instalacyjne wewnętrzne: wod.-kan, c.o., elektryczne, domofonową, TV, przyłącza instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, zagospodarowanie działki (tereny zielone, ciągi pieszo-jezdne, parking, elementy małej architektury).
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji opublikowanej w stronie internetowej: www.pilskietbs.pl. Dokumentację projektową w wersji papierowej Zamawiający udostępni Wykonawcy w swojej siedzibie (adres j.w.) w godzinach pracy Towarzystwa lub odpłatnie na życzenie Wykonawcy.

Dane budynku: budynek mieszkalny wielorodzinny – 33 lokale mieszkalne, powierzchnia zabudowy 643,20 m2, powierzchnia użytkowa mieszkań– 1629,61 m2, kubatura budynku – 9532,98 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego

2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, ze 1% = 1 pkt.

3.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

Nr kryterium waga w %
1 Cena oferty brutto 80
2. Termin płatności 10
3. Doświadczenie kierownika budowy 10

4. Liczba przyznanych punktów w ramach ww. kryterium zostanie obliczona według wzoru:
Ad.1) cena oferty brutto
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

C = najniższa cena ofertowa brutto x 100 x waga kryterium (80%)
cena ofertowa brutto oferty badanej

Ad. 2) termin płatności
Kryterium „termin płatności” będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych (faktura VAT z załączonym protokołem odbioru robót) za wykonanie przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
T = termin płatności zawarty w badanej ofercie x 100 x waga kryterium (10%)
najdłuższy oferowany termin płatności

Zamawiający wymaga termin płatności minimum 7 dni jednak nie dłuższy niż 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.

Termin płatności krótszy niż 7 dni będzie traktowany jako 7 dni
Termin płatności dłuższy niż 21 dni traktowany będzie jako 21 dni.

Ad.3 ) doświadczenie kierownika budowy
Kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będzie rozpatrywane na podstawie liczby lat doświadczenia kierownika budowy podanego w formularzu ofertowym oraz oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę jako załącznik do formularza ofertowego.

D = okres doświadczenia kierownika budowy zawarty w badanej ofercie x 100 x waga kryterium(10%)
najdłuższy oferowany okres doświadczenia kierownika budowy

Zamawiający wymaga doświadczenia zawodowego kierownika budowy minimum 3 lata nie więcej jednak niż 5 lat.

Doświadczenie zawodowe kierownika budowy krótsze niż 3 lata traktowane będzie jako 3 lata.

Doświadczenie zawodowe kierownika budowy dłuższe niż 5 lat traktowane będzie jako 5 lat.

5. Suma punktów wg wzoru

S = C + T + D

S - suma wszystkich punktów
C - punkty uzyskane w kryterium „cena”
T - punkty uzyskane w kryterium „termin płatności”
D - punkty uzyskane w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”

5. Z ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższa liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.

Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) posiadania wiedzy i doświadczenia – wymóg – minimum jedno zamówienie zrealizowane lub w trakcie realizacji (zaawansowanie robót min. 50% wartości zamówienia potwierdzone przez zamawiającego w formie oświadczenia) obejmujące roboty budowlane związane w realizacją budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.
W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie. Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia.
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wymóg: posiadanie przez kierownika budowy i kierowników robót w branżach sanitarnej i elektrycznej uprawnień budowlanych w wymaganym zakresie i danej specjalności, przynależność do branżowej izby inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienia warunku łącznie. Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej – wymóg: 1) konieczność wykazania wskaźnika płynności ogólnej (majątek obrotowy/zobowiązania bieżące) minimum 1,3 ; 2) konieczność wykazania wskaźnika rentowności sprzedaży netto (zysk netto/przychody ze sprzedaży) minimum 1,5%; 3) konieczność wykazania wskaźnika zadłużenia ogólnego (zobowiązania i rezerwy na zobowiązania/suma pasywów) maksymalnie 0,7 ; 4) wykazanie posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, 5) ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie. Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp – druk - załącznik Nr 3 do SWZ,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
(wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust,1 pkt. 1,2 i 4 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2. ustawy Pzp – druk załącznik - Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia muszą złożyć wszyscy wykonawcy.
b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (spełniające warunki określone w pkt. 15a) SWZ), wykonanych lub realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - druk – załącznik Nr 6 do SWZ,
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk załącznik Nr 5 do SWZ. -oświadczenie Wykonawcy, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej izby inżynierów budownictwa.
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – wymóg – w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie,
e) Sprawozdanie finansowe w całości , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za 3 ostatnie lata obrotowe.
f) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia-wymóg: min. Wartość ubezpieczenia 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2. ustawy Pzp – druk załącznik - Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia muszą złożyć wszyscy wykonawcy.
b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (spełniające warunki określone w pkt. 15a) SWZ), wykonanych lub realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - druk – załącznik Nr 6 do SWZ,
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk załącznik Nr 5 do SWZ. -oświadczenie Wykonawcy, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej izby inżynierów budownictwa.
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – wymóg – w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie,
e) Sprawozdanie finansowe w całości , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za 3 ostatnie lata obrotowe.
f) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia-wymóg: min. Wartość ubezpieczenia 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy – druk – załącznik Nr 1 do SWZ
b) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium,
c) Oświadczenie w sprawie podwykonawców – druk - załącznik Nr 7 do SWZ.
d) Wzór umowy– załącznik Nr 8 do SWZ.- wzór umowy powinien być wypełniony i podpisany w miejscach dotyczących Wykonawcy tj. nazwa i adres firmy, osoba reprezentująca, nr konta i NIP
e) W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 200.00,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK Nr 59 1130 1046 0600 0000 0002 4883
Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego – do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310,836, i 1572.).
Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeni, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
Wadium dla wykonawców występujących wspólnie może być wniesione przez jednego z nich.
Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umowa regulująca współpracę podmiotów składający wspólnie ofertę ma zawierać m.in. określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (pełnomocnika), adres podmiotu wspólnego lub pełnomocnika oraz numery telefonów i faksu umożliwiające Zamawiającemu kontakt z podmiotem wspólnym lub pełnomocnikiem, oznaczenie czasu trwania umowy, (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Oferta, kosztorys ofertowy, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji.
Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności gdy:
1. Zamawiający podejmie decyzję o odstąpieniu od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.;
2. dokonano zmiany w dokumentacji projektowej nie powodujące istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykraczają one poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w projekcie budowlanym;
3. wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej;
4. wystąpi konieczność zmiany kierownika budowy lub inspektorów nadzorujących wykonanie zadania;
5. nastąpi wydanie zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile nie wynikło to z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
6. zmianie ulegnie:
- stawka podatku VAT na roboty, stanowiące przedmiot umowy,
- wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej , ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasada podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych , o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019r. poz.1074 i 1572)
- zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na podstawie wskaźników zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia , zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.