Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, alarmowej oraz wymiana sufitu podwieszanego w budynku ochotniczego Hufca Pracy przy ul. Dunikowskiego 3 w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: PWK OHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Grunwaldzka 56
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-241
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.pomorska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/pomorskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pomorskawkohp.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, alarmowej oraz wymiana sufitu podwieszanego w budynku ochotniczego Hufca Pracy przy ul. Dunikowskiego 3 w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e98688-c609-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064054/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ, ALARMOWEJ ORAZ WYMIANA SUFITU PODWIESZANEGO W BUDYNKU OCHOTNICZEGO HUFCA PRACY PRZY UL. DUNIKOW-SKIEGO 3 W SŁUPSKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PWK.ZOAiZP.271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymiany instalacji elektrycznej, teletechnicznej i alarmowej znajduje się Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymiany sufitu podwieszanego około 400 m2
• remont sufitu podwieszanego polegający na:
◦ demontażu istniejących płyt sufitowych z aluminium wraz z trawerszynami,
◦ demontażu istniejących urządzeń zamontowanych do sufitu podwieszanego,
◦ oczyszczeniu przestrzeni sufitowej,
◦ montaż zawiesi
◦ montaż koryt w przestrzeni sufitowej do ułożenia przewodów elektrycznych i niskoprądowych ,
◦ ułożenie nowego okablowania do urządzeń, które mają zostać zamontowane w suficie
podwieszanym,
◦ montaż trawerszyn i paneli sufitowych,
◦ montaż urządzeń sufitowych,
Kolorystyka:
• panele sufitowe w kolorze białym RAL 9010,
• kątowniki przyścienne w kolorze białym RAL 9010, Uwaga: Wszystkie materiały należy stosować
zgodnie z zaleceniami producenta.
Demontaż istniejącego sufitu podwieszanego. Podczas demontażu istniejącego sufitu podwieszanego wraz z szynami montażowymi i zawiesiami należy zdemontować wszystkie istniejące na suficie urządzenia (oprawy oświetleniowe, czujki ppoż, głośniki, kamery, itp). Urządzenia te należy oczyścić, uszkodzone wymienić na nowe o identycznych parametrach i zamontować ponownie podczas montażu nowego sufitu podwieszanego. Okablowanie należy wymienić na nowe, o identycznych przekrojach i parametrach.
Montaż sufitu podwieszanego. Szyny montażowe do paneli sufitowych (trawerszyny) mocować za pomocą wieszaków do istniejącej konstrukcji stropu. Odległości pomiędzy wieszakami nie większe niż 0,8m.
• Szyny mocować w odstępach nie większych niż 1,0m.
• Odległości między wieszakami nie powinny być większe niż 1,0m
• Podczas montażu okładzin sufitowych należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie
prostoliniowości trawerszyn pozwalającej na uzyskanie idealnie płaskiej powierzchni sufitu.
• Skrajny panel (przy ścianie) należy dociąć z szerokości na wymagany wymiar. Zakończyć kątownikiem
mocowanym do ściany.
• Panele sufitowe z widoczną fugą między panelami (fuga zamknięta) muszą mieć możliwość wypięcia
pojedynczego panelu bez konieczności demontażu całego sufitu i bez uszkodzenia,
• Wszystkie instalacje (przewody elektryczne) należy prowadzić w korytkach w przestrzeni nad sufitem
podwieszanym. Korytka należy układać na podkonstrukcji (na ceownikach) i w razie konieczności
mocowane do stropu.
• Wszystkie elementy dodatkowe sufitu (oprawy oświetleniowe, głośniki, itp.) powinny mieć własne
niezależne zawieszenie do konstrukcji stropu.
• Kolejność montażu sufitu:
1) Wyznaczenie poziomu sufitu,
2) Montaż profili przyściennych (kątownik lub ceownik),
3) Wyznaczenie linii mocowania szyn montażowych a następnie punktów mocowania wieszaków.
4) Montaż zawiesi.
5) Montaż i poziomowanie trawerszyn.
6) Wpinanie paneli
Materiały:
• Szyny montażowe wykonane w blachy aluminiowej,
• Panele sufitowe pełne wykonane min. 0,70mm, gładkie (bez perforacji), w kolorze białym RAL9010. Warunki ochrony przeciwpożarowej - Projektowane prace remontowe nie zmieniają warunków
przeciwpożarowych budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298318,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-ELEKTRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222046846
7.3.3) Ulica: Grudziądzka 28/1
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.