eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork"REMONT NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA - NAKŁADKI"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"REMONT NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA - NAKŁADKI"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774185218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"REMONT NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA - NAKŁADKI"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb4b9af-f553-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 "REMONT NAWIERZCHNI ODCINKÓW DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA - NAKŁADKI"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.3.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 456750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: "Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1302O (na odc. Byczyna - Ciecierzyn) - nakładki"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWIORB, Przedmiary robót (dla ZAD. 1 i 2) oraz Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki-integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z wymaganiami wynikającymi w szczególności z przepisów: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej oraz z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); w sprawach nieuregulowanych Umowami - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz zgodnie z załączonymi dokumentami technicznymi oraz odpowiednimi normami budowlanymi. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j.).
Wykonawca robót uzgodni z Organem zarządzającym ruchem na drogach powiatowych sposób zabezpieczenia robót. Wykonawca musi wykonać i utrzymywać oznakowanie w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca składając ofertę musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także typu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz wszelkie ewentualne ryzyka związane z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 355500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: "Remont odcinka drogi powiatowej nr 1323O zlokalizowanego w miejscowości Krzywizna - nakładka (90 m od 5+807 do 5+897)"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWIORB, Przedmiary robót (dla ZAD. 1 i 2) oraz Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki-integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z wymaganiami wynikającymi w szczególności z przepisów: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej oraz z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); w sprawach nieuregulowanych Umowami - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz zgodnie z załączonymi dokumentami technicznymi oraz odpowiednimi normami budowlanymi. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j.). Wykonawca robót uzgodni z Organem zarządzającym ruchem na drogach powiatowych sposób zabezpieczenia robót. Wykonawca musi wykonać i utrzymywać oznakowanie w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca składając ofertę musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także typu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz wszelkie ewentualne ryzyka związane z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 101250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133980,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133980,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp. z o. o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133980,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41789,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53689,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41789,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41789,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w "Ogłoszeniu o wyniku postępowania" wartość zamówienia = 456 750,00 zł - obejmuje wartość szacunkową zamówienia gwarantowanego, opcjonalnego oraz ewentualnych zamówień powtórzeniowych ogółem - w ramach zadań 1 i 2.
-Wartość części 1 obejmuje wartość zamówienia gwarantowanego, opcjonalnego oraz zamówień powtórzeniowych w ramach zadania nr 1 = 355 500,00 zł.
-Wartość części 2 obejmuje wartość zamówienia gwarantowanego, opcjonalnego oraz zamówień powtórzeniowych w ramach zadania nr 2 = 101 250,00 zł.

Podana w ogłoszeniu wartość umowy w ramach ZADANIA NR 1: obejmuje zakres podstawowy-gwarantowany = 133 980,21 zł brutto, zg. z Ofertą wykonawcy. W trakcie trwania umowy przewiduje się ewentualność uruchomienia tzw. prawa opcji max. do 100% wartości (wielkości) zam. podst. tj. do kwoty nieprzekraczającej wysokości 133 980,21 zł brutto.
Graniczna wartość umowy (zamówienie gwarantowane+ewentualne zamówienie opcjonalne) w ramach zadania nr 1 nie może przekroczyć kwoty 267 960,42 zł brutto.

Podana w ogłoszeniu wartość umowy w ramach ZADANIA NR 2: obejmuje zakres podstawowy-gwarantowany = 41 789,25 zł brutto zg. z Ofertą Wykonawcy. W trakcie trwania umowy przewiduje się ewentualność uruchomienia tzw. prawa opcji max. do 100% wartości (wielkości) zam. podst. tj. do dodatkowej kwoty w maksymalnej wysokości 41 789,25 zł.
Graniczna wartość umowy (zamówienie gwarantowane+ewentualne zamówienie opcjonalne) w ramach zadania nr 2 nie może przekroczyć kwoty 83 578,50 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.