eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach powierzonych w zarząd MZL w Radomiu wraz z okresowymi pomiarami instalacji elektrycznych i odgromowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach powierzonych w zarząd MZL w Radomiu wraz z okresowymi pomiarami instalacji elektrycznych i odgromowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483835748

1.5.8.) Numer faksu: 483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3191b5-c74d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach powierzonych w zarząd MZL w Radomiu wraz z okresowymi pomiarami instalacji elektrycznych i odgromowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3191b5-c74d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach powierzonych w zarząd MZL w Radomiu wraz z okresowymi pomiarami instalacji elektrycznych i odgromowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00186198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/003/01/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 943910,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres I części zamówienia obejmuje: wykonanie usług konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót elektrycznych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu. Zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy oraz w Wykazie podstawowych czynności w zakresie konserwacji, napraw i usuwania awarii stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (wzór umowy - załącznik nr 8A SWZ)
2. Zamawiający posiada w swoim zarządzie 135 budynków a w nich 1711 lokali (mieszkalnych i użytkowych) oraz 2 350 lokali mieszkalnych/użytkowych stanowiących własność gminy, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe.
3. W celu obliczenia ceny oferty (dla części I zamówienia ) Zamawiający podaje szacunkową ilość robót ujętą w przedmiarze – Załączniki nr 10 do SWZ, oraz maksymalną ilość powierzchni w budynkach, w których będzie świadczona usługa w zakresie wskazanym w pkt 1 Załącznika nr 1 do umowy.
4. Przewidywany w przedmiarach zakres robót dla części I zamówienia ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (nie ujętych w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Zasób Gminy, na którym będzie realizowany przedmiot umowy - aktualny na dzień ogłoszenia postępowania - określa załącznik nr 9 do SWZ. W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów określonych w Załączniku.
6. Przez usługi konserwacji Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń.
7. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne.
8. Przez usuwanie awarii (roboty awaryjne) Zamawiający rozumie czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 770944,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zakres II części zamówienia obejmuje: wykonywanie usług okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasta Radomia w nieruchomościach powierzonych w zarząd Zamawiającemu.
a) Zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy oraz w wykazie czynności realizowanych w zakresie pomiarów elektrycznych stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (wzór umowy - załącznik nr 8B SWZ).
b) Usługa obejmuje następujące pomiary:
• Sprawdzenie i pomiar 1-fazowych obwodów elektrycznych niskiego napięcia w lokalach i częściach wspólnych budynków (pomiar rezystancji izolacji, pomiar ochrony przeciwporażeniowej) wraz z WLZ,
• Sprawdzenie i pomiar przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku,
• Sprawdzenie i pomiar obwodów oświetlenia ewakuacyjnego,
• Sprawdzenie i pomiar samoczynnego wyłączania zasilania (pomiar wyłącznika różnicowoprądowego),
• Badania i pomiary instalacji piorunochronnej.
Sprawdzenie i pomiary elektryczne muszą być wykonywane w sposób opisany w normach PN-HD 60364-6:2016-07 Instalacje elektryczne niskiego napięcia – Część 6: Sprawdzanie; PN-EN 62561-1:2017-07 Elementy urządzenia piorunochronnego – Część 2: Wymagania dotyczące przewodów i uziomów; PN-EN 62305-3:2011 Ochrona odgromowa — Część 3: Uszkodzenia fizyczne obiektów i zagrożenie życia.
Ilości poszczególnych pomiarów zawarte są w załączniku nr 1 do umowy – załącznik 8B do SWZ.
c) Pomiary odbywać się będą na podstawie wydawanych zleceń przez Zamawiającego na poszczególne budynki.
d) Pracownicy wykonujący prace muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające ich do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci powyżej 1 KV w zakresie kontrolno – pomiarowym instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji min. Gr. E, a kierujący pracą zespołu świadectwo kwalifikacyjne z Gr. D.
e) Wykonawca sporządzi protokoły z wykonanych pomiarów elektrycznych zgodnie
z ustawą Prawo Energetyczne oraz ustawą Prawo Budowlane.
f) Wykonawca przekaże dokumentację z wykonanych prób, badań i pomiarów w wersji papierowej i w wersji elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 172965,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846295,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846295,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846295,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139

7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846295,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77882,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77882,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77882,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Herman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369143305

7.3.3) Ulica: Staszica 1

7.3.4) Miejscowość: Suchedniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77882,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.