Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198112/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e76b2ea-21e1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198112/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2022 roku w ilości nieprzekraczającej ogółem 6000 ton, tj. na:
Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu 3500 ton
Obwód Drogowo- Mostowy Trzyciążu 2500 ton
b) Podana w SWZ ilość piasku jest wielkością maksymalną, natomiast minimalna ilość zamówienia określonego w ust. 1. nie będzie niższa niż 40% ilości określonej w pkt. 1. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
c) Dostawa piasku będzie następować sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego związanych z warunkami pogodowymi, transportem Wykonawcy w terminach i ilościach przekazanych faksem lub drogą elektroniczną do miejsc wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa piasku powinna odbywać się samochodem samowyładowczym. Piasek Wykonawca winien rozładować własnym staraniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
d) Maksymalny czas dostawy liczony od wysłanego zamówienia nie może przekroczyć 48 godzin. W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Rozładunek piasku będzie możliwy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez Kierownika Obwodu lub upoważnioną osobę.
e) Przy każdej dostawie Wykonawca jest zobowiązany do przekazania druku WZ określającego ilość dostarczonego piasku, datę załadunku i dane samochodu. Wykonawca będzie realizował zamówienie w wyznaczonym terminie samochodem wysokotonażowym – min 24 tony zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi. Ilość i wydajność środków transportu winna gwarantować terminowość wykonania dostaw. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczanie piasku na plac składowy Zamawiającego w stanie umożliwiającym natychmiastowe wykorzystanie materiału.
f) Dostawa do Zamawiającego powinna nastąpić w następnym dniu roboczym po dacie załadunku. W przypadku załadunku przed dniem świątecznym dostawa będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy.
g) Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. – w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 nr 230 poz. 1960). Piasek powinien pochodzić z legalnego źródła poboru i odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 lub PN-EN 13043:2004 dla gatunku I. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Kupującego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1,0 mm potwierdzające spełnianie wymogów Ministra Środowiska w zakresie materiałów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na żądanie Kupującego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
h) Piasek o uziarnieniu w miarę jednolitym powinien być czysty bez zanieczyszczeń organicznych, domieszek ilastych i gliniastych. Zawartość ziaren drobnych do 0,075 mm powinna stanowić do 3 % całej masy. Ziarna nie mogą być spłaszczone i muszą mieć regularny kształt. Jako materiał uszorstniający powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne niszczenie przez ruch – ziarna nie mogą ulegać rozdrabnianiu Materiał powinien być dostarczony w stanie suchym. Piasek nie może być nadmiernie zawilgocony – dopuszczalna wilgotność kruszywa powinna wynosić nie więcej niż 5%. Piasek do zimowego utrzymania dróg nie może zawierać żadnych składników spoistych (składniki spoiste mogą wzmagać efekt poślizgu na nawierzchni). Materiały uszorstniające nie powinny zawierać zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych.
i) W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli materiału pobierając jedną próbkę na każde 100 ton dostarczonego piasku. Próbki kontrolne zostaną pobrane zgodnie z normą PN-EN 9321:1999. Badania kontrolne obejmujące cechy fizyko-chemiczne i analizę sitową wykonywane będą laboratorium wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wszystkie badania będą prowadzone zgodnie z wymogami odpowiednich norm PN. Wykonawca ma prawo uczestniczyć przy poborze próbek do badań kontrolnych w dniu zakończenia danej dostawy. Po tym terminie Zamawiający pobiera próbki bez udziału Wykonawcy. Zamawiający w przypadkach spornych lub wątpliwych zleci badanie piasku niezależnemu laboratorium, a koszty pokryje Wykonawca. Zamawiający odbiera piasek spełniający wymagania określone w SWZ. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie materiałów jako nie spełniające wymogów wyżej wymienionych norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału, jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału Wykonawca zobowiązany jest zabrać z placu Zamawiającego we własnym zakresie.
j) Odbierający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń na wadze atestowanej samochodu dostarczającego piasek przed rozładunkiem i po rozładunku. W przypadku niezgodności dostawy z dokumentem dostawy Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć brakującą ilość piasku w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Produkcyjno – Usługowa „KOCJAN” Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6371638734
7.3.3) Ulica: Osiek 34 A
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.