Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni z kostki betonowej w rejonie ulicy Papieża Jana Pawła II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/40067/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa nawierzchni z kostki betonowej w rejonie ulicy Papieża Jana Pawła II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca713e3d-da93-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Naprawa nawierzchni z kostki betonowej w rejonie ulicy Papieża Jana Pawła II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 21488051,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385435,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnych robót budowlanych polegających na naprawie nawierzchni z kostki betonowej, zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
a) Rozebranie kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z segregacją, ułożeniem na paletach i transportem na terenie Piekar Śląskich w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 30 km; kostka betonowa nadaje się do ponownego wbudowania) oraz utylizacja kostki zniszczonej – suma ok. 3500 m2, PLANOWANA PROPORCJA KOSTKI ODZYSK – UTYLIZACJA 60% - 40%, zmiana proporcji nie będzie miała wpływu na cenę ryczałtową,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym do 10 cm – ok. 200 m3,
c) Wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej koloru szarego – ok. 3404 m2,
d) Wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kolor czerwony – ok. 96 m2,
e) Rozebranie krawężników na ławie betonowej 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z odwozem i utylizacją – ok. 97 m,
f) Zabudowa nowych krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej – ok. 97 m,
g) Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5 szt.,
h) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 10 szt.,
i) Wywóz i utylizacja pozostałych materiałów pochodzących z robót.
Konkretne miejsca objęte robotami wskaże Zamawiający na etapie realizacji zadania, działki ewidencyjne na których przeprowadzone zostaną roboty – 799/55, 801/55 i 800/55.
Ze względu na fakt, iż roboty wykonywane będą na terenie gdzie prowadzone są działalności gospodarcze tj. supermarket oraz myjnia samochodowa, koniecznym będzie prowadzenie robót w sposób zapewniający ciągłość ich funkcjonowania. W związku z powyższym, niezbędne będzie zabezpieczenie odpowiedniej ilości miejsc postojowych dla klientów supermarketu, umożliwienie dostaw towaru, zapewnienie możliwości korzystania z myjni samochodowej oraz koordynowanie robót z osobami prowadzącymi przedmiotowe działalności gospodarcze. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający wymaga etapowania robót w sposób który wykluczy wyłączenie całego terenu z użytkowania. Prowadzenie prac i ich etapowanie, wymaga każdorazowego uzgodnienia z właścicielem terenu i Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804955,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6530004144
7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuchy 3
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Piekary Śląskie w 2025 r."
- Dostawa leków
- Sukcesywne dostawy środków czystości
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.