Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 w miejscowości Brynica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8938351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 w miejscowości Brynica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b445f6-da19-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023019/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.:"Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Brynica"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 w miejscowości Brynica”” zgodnie z warunkami specyfikacji.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.32.20.00-1 – usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi dla pieszych o długości ok. 1,7 km w ciągu drogi wojewódzkiej nr 461 w km 4+915÷6+630 w m. Brynica na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową DP 1702 O (ul. Opolska) do końca obszaru zabudowanego w kierunku miejscowości Łubniany, oznakowanego znakiem drogowym D-43. Zamówienie obejmuje również budowę/przebudowę obiektów inżynierskich, przebudowę zjazdów, budowę kanału technologicznego na przedmiotowym odcinku drogi, przebudowę rowów przydrożnych, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci uzbrojenia terenu i urządzeń kolidujących z inwestycją. Drogę dla pieszych należy zaprojektować z zachowaniem ciągłości trasy dla pieszych w powiązaniu z istniejącą ścieżką pieszo-rowerową w ciągu drogi powiatowej.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) prace geodezyjne:
- opracowanie mapy do celów projektowych,
- wykonanie podziału działek,
- stabilizacja granic pasa drogowego
b) prace projektowe:
- opracowanie projektu budowlanego (w tym projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego) dla budowy drogi dla pieszych na odcinku od skrzyżowania z DP 1702 O nawiązując do istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej do końca obszaru zabudowanego - okolice posesji nr 41 przy ul. Łubniańskiej)
- budowę/przebudowę obiektów inżynierskich przebudowę zjazdów, budowę kanału technologicznego w przypadku braku uzyskania zwolnienia z obowiązku jego budowy, budowę odwodnienia pasa drogowego w tym budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę rowów przydrożnych, przebudowę sieci uzbrojenia terenu i urządzeń kolidujących z inwestycją.
- opracowanie wniosku o wydanie decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania decyzji
- opracowanie projektu wykonawczego
- sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem,
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (BIOZ)
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót, kalkulacja cen jednostkowych)
- wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska – wystąpienie z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia. W przypadku nałożenia przez organ właściwy do wydania decyzji środowiskowej obowiązku sporządzenia oceny oddziaływania na środowisko, do obowiązku Jednostki Projektującej będzie należało sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
- opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych w min. dwóch wariantach
- opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem wymaganych zgód wodnoprawnych. Jednostka Projektująca winna uzyskać wymagane przepisami prawa zgody wodnoprawne, o których mowa w art. 388 ustawy Prawo wodne, m.in.: pozwolenia wodnoprawne w wymaganym zakresie (m.in. w zakresie usługi wodnej, szczególnego korzystanie z wód, wykonania urządzeń wodnych w tym tymczasowych obiektów mostowych/przepustów jeżeli będą wymagane,
- uzyskanie oceny wodnoprawnej – jeżeli będzie wymagana
Opłaty związane z uzyskaniem zgód wodnoprawnych oraz wszelkich niezbędnych załączników do uzyskania ww. zgód pokrywa Jednostka Projektująca.
W gestii Wykonawcy będzie uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii od właściwych jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie niezbędnych do realizacji inwestycji.
- wykonanie badań gruntu w śladzie projektowanej drogi dla pieszych oraz w obrębie obiektów inżynierskich - min. 9 odwiertów (5 odwiertów w śladzie projektowanego chodnika o głębokości 3,0m, po 2 odwierty przy każdym obiekcie inżynierskim o głębokości 10,0m). Ostateczną ilość odwiertów ustala projektant stosownie do potrzeb projektu i właściwości gruntu.
Wykonawca pozyska wszelkie uzgodnienia w szczególności zgody właścicieli nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie pasa drogowego umożliwiające wejście w teren celem wykonania odwiertów
- wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu
- uzyskanie uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się na terenie przedsięwzięcia.
- inne elementy niezbędne do realizacji zadania.
c) przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
d) Opracowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji drogowej ze środków Unii Europejskiej
e) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Jednostkę Projektującą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650055,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Roman Figura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541454874
7.3.3) Ulica: Maków 20
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-227
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne Sp. z o.o., ul. Rybacka 15, 45-003 Opole - prace geodezyjne.
2. Zakład Usług Geologicznych Spółka Cywilna, ul. Grunwaldzka 3a, 45-054 Opole - prace geologiczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Projektowa Roman Figura
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Projektowa Roman Figura
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres obow. zam. wynosi 35m-cy, z czego termin przedł. projektu wykon. wraz z przedm., kosztorysem, spec. techn. wynosi do 25m-cy od daty podpisania umowy.
Nast. term. z pkt 12 SWZ są term. szacunk. i tak naprawdę nie można określić ich zakończenia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Przebudowa drogi powiatowej ul. Zjednoczenia (od ul. Wodzisławskiej do ul. Przemysłowej) w Pawłowicach - dokumentacja projektowa
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi publicznej nr 329001P od m. Komorniki do m. Gowarzewo
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.