eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwisowanie, konserwacja i przeglądy konserwacyjne oraz prowadzenie całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem Technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB), we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwisowanie, konserwacja i przeglądy konserwacyjne oraz prowadzenie całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem Technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB), we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 71 710 72 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwisowanie, konserwacja i przeglądy konserwacyjne oraz prowadzenie całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem Technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB), we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce89cb3-1b76-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.89 Konserwacja dźwigów i wind w tym usuwanie awarii na urządzeniach UTB we Wrocławiu: Poświęcka 17e szt.2, Poznańska 48-80 szt. 2, Św. Elżbiety 1-2 szt. 1 - OR Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194579/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OX.2610.324.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SERWISOWANIE, KONSERWACJA I PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE ORAZ PROWADZENIE CAŁODOBOWEGO NADZORU TECHNICZNEGO WRAZ Z POGOTOWIEM TECHNICZNYM, DLA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO (UTB), WE WROCŁAWIU.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Projektowanych postanowieniach umowy (dalej jako: ppu), stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ, wraz z ich załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE KON-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005345

7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 9A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-10 do 2024-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Sekcja IV pkt 4.3.1):
Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT):
1) 40 680,00 (zamówienie podstawowe)
2) 24 408,00 (opcja)
3) 65 088,00 (łączna wartość uwzględniająca zamówienie podstawowe oraz opcję)

Sekcja VI pkt 6.2.) 6.3.) oraz 6.4.)
Cena lub koszt oferty odpowiednio z najniższą / najwyższą ceną lub kosztem oraz cena lub koszt oferty wykonawcy któremu udzielono zamówienia:
1) Cena oferty: 45 072,00 (w zakresie zamówienia podstawowego);
2) Wskaźniki kosztorysowe (w zakresie opcji):
- Stawka rbh brutto [zł]: 35,80 zł (dla VAT 8%) / 40,77 zł (dla VAT 23%)
- Koszty pośrednie: 60 %
- Zysk: 12 %

Sekcja VIII pkt 8.2.):
Wartość umowy:
1) 45 072,00 (dla zamówienia podstawowego)
2) do: 27 043,20 (dla opcji - równowartość 60% zam. podstawowego)
3) do: 72 115,20 (łączna wartość uwzględniająca zamówienie podstawowe oraz opcję)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.