eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa owoców i warzyw dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. w 2023 r. - część II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców i warzyw dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. w 2023 r. – część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W ŁODZI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364088429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantynowska 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-303

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoo.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/orientarium.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa owoców i warzyw dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. w 2023 r. – część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c81f02a-dcec-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOZ.SZ2510.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 689343,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404044,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – Dostawa warzyw

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221240-0 - Pomidory

03221230-7 - Papryka

03221430-9 - Brokuły

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221330-8 - Karczochy

15331137-6 - Kiełki sojowe

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

4.5.5.) Wartość części: 214885,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – Dostawa owoców

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy

03222321-9 - Jabłka

03222111-4 - Banany

03222220-1 - Pomarańcze

03222340-8 - Winogrona

03222118-3 - Owoce kiwi

15332180-9 - Melony

03222113-8 - Mango

03222332-9 - Brzoskwinie

03222313-0 - Truskawki

03222334-3 - Śliwki

03222322-6 - Gruszki

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

03222117-6 - Awokado

03222333-6 - Wiśnie

03222115-2 - Rodzynki

4.5.5.) Wartość części: 135918,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 – Dostawa warzyw okopowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221110-0 - Warzywa korzeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221222-8 - Burak pastewny

03221400-0 - Warzywa kapustne

03221420-6 - Kalafior

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 53240,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187712,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187712,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187712,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Dębski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sarmata MICHAŁ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380855193

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 25, lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-544

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187712,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Dębski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sarmata MICHAŁ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380855193

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 25, lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-544

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Dębski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sarmata MICHAŁ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380855193

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 25, lok. 10,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-544

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowy obowiązują od dnia 01.07.2023 do dnia 31.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.