Og³oszenie z dnia 2024-04-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00291563/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00295875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00396908/01 - Wynik z dnia 2024-07-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3337800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c01a4f5d-f581-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00275414
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047513/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem: https://e propublico.pl zwanej dalej „Platform±”.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: „Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej” – znak sprawy: BZ.272.7.2024.
4. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne;
b) podpisie osobistym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego),
d) w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo–aplikacyjne
pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa-Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych,
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza pliki o wielko¶ci do 120 MB. Zamawiaj±cy
nie okre¶la limitu liczby plików
11. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
12. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas, widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie „Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
13. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
14. Ofertê wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy (karta „Oferta/Za³±czniki”), podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe
z siedzib± w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacj± umowy,
d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzglêdnieniem ograniczeñ wskazanych w przepisach prawa a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych,
f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych
danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) w postêpowaniu o udzielnie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej, zlokalizowanej przy ul. Zygmunta Augusta 37, w zakresie okre¶lonym w programie funkcjonalno – u¿ytkowym. Modernizacja realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych – Edycja 6 PGR.
2. Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacjê rozpoczêtej w roku 2023 i planowanej do zakoñczenia w 2024 roku modernizacji obiektu. Zakres prac obecnie realizowanych nie bêdzie kolidowa³ z zakresem planowanym do zrealizowania w ramach niniejszego zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych nastêpuj±cych elementów:
1) Parter:
- przebudowa strefy wej¶ciowej (nowa aran¿acja holu wej¶ciowego i strefy wej¶ciowej do szatni wraz z wyposa¿eniem);
- remont, rozbudowa i wyposa¿enie tarasu obiektu wraz z budow± niecki rekreacyjnej, dwóch wanien jacuzzi i sauny zewnêtrznej z przedsionkiem wraz z kompletnym ich wyposa¿eniem – niecka rekreacyjna, wanny jacuzzi wraz z ca³± infrastruktur± musz± byæ przystosowane do wykorzystania wody solankowej;
2) Podbasenie: rozbudowa podbasenia o gabaryt rozbudowanego tarasu wraz z przeniesieniem magazynów chemii basenowej oraz kompletnym ich wyposa¿eniem;
3) Infrastruktura: przebudowa i rozbudowa wszystkich instalacji wewnêtrznych w przebudowywanych strefach i zewnêtrznych koliduj±cych z rozbudow±.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci wykonanie:
1) czynno¶ci projektowych na podstawie za³±czonego programu funkcjonalno – u¿ytkowego oraz czynno¶ci administracyjnych polegaj±cych na takich dzia³aniach Wykonawcy, aby uzyska³ w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalaj±ce na realizacjê robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego;
2) robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow±, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim.
3) czynno¶ci administracyjnych polegaj±cych na takim dzia³aniu Wykonawcy, aby - w przypadku istniej±cego obowi±zku prawnego uzyska³ w imieniu Zamawiaj±cego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalaj±cy na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym: prawa budowlanego.
5. W ramach czynno¶ci projektowych Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do opracowania/uzyskania innych dokumentów, opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji, zezwoleñ wymaganych odrêbnymi przepisami, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeñ oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a tak¿e wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów niezbêdnych do zakoñczenia inwestycji i wymaganych do prawid³owego funkcjonowania tego typu obiektów, w tym równie¿ zg³oszeñ i zawiadomieñ odpowiednich organów o zakoñczeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przyst±pienia do jego u¿ytkowania.
7. Szczegó³owy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w szczególno¶ci w programie funkcjonalno – u¿ytkowym oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
8. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e prace bêd±ce przedmiotem niniejszej umowy realizowane bêd± podczas ruchu ci±g³ego obiektu. Wykonawca obowi±zany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objêtych robotami budowlanymi, celem umo¿liwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególno¶ci zabezpieczenia zdrowia i ¿ycia osób przebywaj±cych wokó³ wydzielonego terenu budowy.
9. Termin wykonywania g³o¶nych i uci±¿liwych prac bêdzie ka¿dorazowo uzgadniany z Dyrektorem p³ywalni lub osob± go zastêpuj±c±. Je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wykonywania uci±¿liwych prac po godzinach funkcjonowania obiektu lub w dni wolne od pracy.
10. Zamawiaj±cy wymaga minimalnego okresu gwarancji w wysoko¶ci 48 miesiêcy, liczonego od dnia odbioru koñcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach okre¶lonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe
45261300-7 - K³adzenie zaprawy i rynien
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych o¶rodków sportowych
45212213-2 - Roboty zwi±zane z oznakowaniem obiektów sportowych
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie pow³oki gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
65000000-3 - Obiekty u¿yteczno¶ci publicznej
92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71325000-2 - Us³ugi projektowania fundamentów
71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych
71328000-3 - Us³ugi kontroli projektu konstrukcji no¶nych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane w pkt 20.1 SWZ kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 – Cena (C)
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma 60 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium 2 – Gwarancja (G)
W kryterium „Gwarancja” oceniana bêdzie d³ugo¶æ dodatkowego okresu gwarancji na jako¶æ wykonanych robót objêtych zamówieniem, liczonego w miesi±cach ponad minimum okre¶lone na 48 miesiêcy od dnia odbioru prac protoko³em koñcowym. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 48 miesiêcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu gwarancji krótszego ni¿ 48 miesiêcy.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty pkt 2.
Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Oferta o najd³u¿szym dodatkowym okresie
gwarancji otrzyma 40 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przed³u¿yæ okres gwarancji mo¿na o 12 miesiêcy, czyli Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ³±cznie maksymalnie 60 miesiêczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 60 miesiêcy nie bêdzie punktowany tj. Zamawiaj±cy oceni ofertê tak jak dla Wykonawcy, który zaoferowa³ dodatkowo 12 miesi±ce gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie,
- Gmax – najd³u¿szy spo¶ród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego) np. brak wskazania okresu gwarancji, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji zostanie przejêty okres 48 miesiêcy.
Bez wzglêdu na powy¿sze: Je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów za wszystkie kryteria obliczon± wg wzoru: P = C + G, gdzie P - wynik oceny. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wy¿ej wskazanymi kryteriami, bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, na podstawie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, ¿e posiada ¶rodki w wysoko¶ci co najmniej: 1 500 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci brutto ka¿dej z robót co najmniej 3 000 000,00 z³ (s³ownie: trzy miliony z³otych), z których ka¿da obejmowa³a swym zakresem co najmniej budowê lub przebudowê basenu wraz z systemem uzdatniania wody basenowej.
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia). Pojêcia „budowa” i „przebudowa” nale¿y rozumieæ tak jak zdefiniowane zosta³y w ustawie Prawo budowlane.
Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ warto¶æ wymagan±. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców.
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem:
a) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji projektanta w bran¿y konstrukcyjno – budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ oraz
b) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji projektanta w bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz
c) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji projektanta w bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz
d) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ oraz
e) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz
f) co najmniej 1 osob±, do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
W przypadku uprawnieñ dla osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê,
w przypadku posiadania przez ni± kilku rodzajów wymaganych uprawnieñ lub kwalifikacji.
II. W przypadku gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP podanego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP.
III. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli podsiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
II. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (okre¶lonej w pkt 6.2 ppkt 3) i 4) SWZ) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, w kwocie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego w pkt 6.2 ppkt 3 SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego ww. dokumentu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców na zasadach okre¶lonych w pkt 10.5. SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w pkt 8.9. SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych
zasadach okre¶lonych w pkt 8.2. i 8.3. SWZ.
4) O¶wiadczenie, z którego wynika które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt 10.7. SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a
Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy
przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo). W przypadku spó³ki cywilnej, je¶li z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mog± za³±czyæ do oferty umowê spó³ki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 7 SWZ natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ
odpowiednio przez Wykonawcê/ów który/rzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany terminu koñcowego realizacji, w tym zmiany terminu przewidzianego na opracowanie dokumentacji projektowej, w
przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 1 lit. a) – o) PPU,
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 2 lit. a) – f) PPU,
3) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia w przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a) – f) PPU,
4) programu funkcjonalno-u¿ytkowego lub dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 4 PPU,
5) realizacji dodatkowych robót nieobjêtych umow±,
6) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w dokumentacji projektowej sposób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
7) zmiany osób upowa¿nionych do dokonywania czynno¶ci na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 7 PPU,
8) z powodu zaistnienia omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
9) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji,
10) zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku je¶li dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 10 PPU,
11) mechanizmu p³atno¶ci poprzez zwiêkszenie liczby faktur w ci±gu roku, zmiany limitów finansowania w poszczególnych latach realizacji umowy, wprowadzenia mo¿liwo¶ci udzielania zaliczek, w przypadku i na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 11 PPU.
2. W przypadku zastosowania zapisów § 16 ust. 2 pkt 2 lit. f) PPU, zwaloryzowane ceny bêd± obowi±zywa³y od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wniosku o waloryzacjê wynagrodzenia z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ prac ju¿ rozpoczêtych i realizowanych zostaje rozliczona na podstawie cen obowi±zuj±cych w dacie rozpoczêcia ich realizacji.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z § 16 ust. 2 pkt 2 lit. f) PPU, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania Podwykonawcy, je¿eli takim pos³uguje siê przy wykonaniu niniejszej umowy.
4. Zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana z inicjatywy zarówno Zamawiaj±cego jak i Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c±, która zawiera: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie i opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
5. Wprowadzenie zmian do niniejszej umowy winno skutkowaæ zmian± umów z podwykonawcami w odpowiednim zakresie.
6. Wprowadzenie zmian postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej zmiany, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a) i lit. f) PPU, w przypadku, gdy zmiany te nie wp³ywaj± na warto¶æ wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 PPU. Zmiany te wymagaj± sporz±dzenia stosownego protoko³u, podpisanego przez strony umowy.
8. Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym w zakresie przed³u¿enia terminów wykonania poszczególnych etapów robót, które nie wp³ywaj± na koñcowy termin realizacji umowy wymagaj± sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej.
9. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp w szczególno¶ci:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji piêciu Wykonawców, którzy otrzymaj± najwiêksz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert. W przypadku gdy np. dwie oferty zajm± pi±t± pozycjê w rankingu, Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji tegoWykonawcê, którego oferta zawiera ni¿sz± cenê, a je¶li ceny tych ofert bêd± takie same zaprosi ka¿dego z nich.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), z postêpowania wykluczy:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bie¿±cych oraz ¶wiadczenie sta³ych us³ug konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.