Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190206/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00199481/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00226362/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735b28a5-1c53-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028949/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz Przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Utworzenie nowych trwałych miejsc edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190206/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1880942,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część zamówienia nr 1: Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie; 2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części nr 1 stanowi przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie w celu utworzenia integracyjnego oddziału przedszkolnego, działki nr 10/5 i 11/2, gmina Kartuzy. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:1) Wykonanie robót rozbiórkowych;
2) Wydzielenie pomieszczeń;
3) Wykonanie robót wykończeniowych;
4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
5) Wykonanie robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania;
6) Wykonanie robót w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej;
7) Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
8) Wykonanie robót w zakresie robót porządkowych;
9) Wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia p.poż, zgodnie z dokumentacja projektową;
10) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania. budynku do odbioru oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej przez PSP;
11) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Inspekcji Sanitarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie przez Państwową Inspekcję Sanitarną w Kartuzach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 427882,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część zamówienia nr 2: Przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części nr 2 stanowi przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru z biurowej na przedszkole. Zakres obejmuje swoim zakresem:1) Wykonanie robót rozbiórkowych;
2) Wykonanie prac murarskich i tynkarskich;
3) Wykonanie posadzek na piętrze i parterze;
4) Wykonanie robót w zakresie instalacji wodociągowej, hydrantowej, centralnego ogrzewania oraz kanalizacji sanitarnej;
5) Wykonanie robót w zakresie instalacji oddymiania;
6) Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznej
7) Roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej;
8) Wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia p.poż, zgodnie z dokumentacja projektową;
9) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania. budynku do odbioru oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej przez PSP;
10) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Inspekcji Sanitarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie przez Państwową Inspekcję Sanitarną w Kartuzach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1453059,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487144,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218129,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487144,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KRASBUD Ryszard Krause
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229
7.3.3) Ulica: ul. Polna 27 C
7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487144,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1793507,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2717831,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1793507,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Budowlane Wojciech Cyrzan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421245393
7.3.3) Ulica: ul. Udorpie 78E
7.3.4) Miejscowość: Udorpie
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1793507,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
- Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - SEGMENT 1
- Remont ulicy Rajskiej w Staniszewie- etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.