eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyPrzebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735b28a5-1c53-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028949/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie oraz Przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Utworzenie nowych trwałych miejsc edukacji przedszkolnej w gminie Kartuzy”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190206/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1880942,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 1: Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie; 2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części nr 1 stanowi przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Kiełpinie w celu utworzenia integracyjnego oddziału przedszkolnego, działki nr 10/5 i 11/2, gmina Kartuzy. Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych;
2) Wydzielenie pomieszczeń;
3) Wykonanie robót wykończeniowych;
4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
5) Wykonanie robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania;
6) Wykonanie robót w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej;
7) Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
8) Wykonanie robót w zakresie robót porządkowych;
9) Wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia p.poż, zgodnie z dokumentacja projektową;
10) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania. budynku do odbioru oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej przez PSP;
11) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Inspekcji Sanitarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie przez Państwową Inspekcję Sanitarną w Kartuzach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 427882,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 2: Przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części nr 2 stanowi przebudowa części budynku ZSO Nr 2 w Kartuzach wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru z biurowej na przedszkole. Zakres obejmuje swoim zakresem:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych;
2) Wykonanie prac murarskich i tynkarskich;
3) Wykonanie posadzek na piętrze i parterze;
4) Wykonanie robót w zakresie instalacji wodociągowej, hydrantowej, centralnego ogrzewania oraz kanalizacji sanitarnej;
5) Wykonanie robót w zakresie instalacji oddymiania;
6) Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznej
7) Roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej;
8) Wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia p.poż, zgodnie z dokumentacja projektową;
9) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania. budynku do odbioru oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej przez PSP;
10) Przygotowanie i złożenia zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, do Państwowej Inspekcji Sanitarnej w Kartuzach o zakończeniu budowy obiektu i zamiarze przystąpienia do użytkowania oraz uzyskanie odbioru budynku w wymaganym zakresie przez Państwową Inspekcję Sanitarną w Kartuzach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1453059,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487144,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218129,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487144,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany KRASBUD Ryszard Krause

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229

7.3.3) Ulica: ul. Polna 27 C

7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487144,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1793507,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2717831,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1793507,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- Budowlane Wojciech Cyrzan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421245393

7.3.3) Ulica: ul. Udorpie 78E

7.3.4) Miejscowość: Udorpie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1793507,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.