Og³oszenie z dnia 2021-11-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00284655/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
- 2022/BZP 00008758/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-310d691e-46da-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00275690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004615/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.16 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne/prowadzone-postepowania/uslugi/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert i dokumentów do³±czonych do ofert odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP
i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
2. Sk³adanie dokumentów innych ni¿ wymienione w pkt 1, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz wszelka pozosta³a komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie wy³±cznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl z powo³aniem siê w tytule maila na znak sprawy: A-II.271.30.2021
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe,
w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.3. SWZ, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo - sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. Zamawiaj±cy zaleca, by dokumenty sk³adane w ramach postêpowania sporz±dzone by³y w formacie PDF.
2. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
Zamawiaj±cy od Wykonawcy - sk³ada siê w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostêpnym na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych na stronie:
https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
6. Maksymalny rozmiar wiadomo¶ci przesy³anej za pomoc± poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
Za³±czniki, których ³±czny rozmiar bêdzie wiêkszy ni¿ 20 MB nale¿y przes³aæ w kilku odrêbnych
wiadomo¶ciach e-mail.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje
dane osobowe mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail iod@um.kielce.pl;-Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 Pzp. Zamawiaj±cy udostêpni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w
celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu do ich wniesienia;
-przekazane dane bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego dane te
zosta³y przekazane, a po tym czasie - przez okres a tak¿e w zakresie przewidzianym przez przepisy
powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postêpowañ zakoñczonych
wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak ¿±danie to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników.
** Wyja¶nienie: je¿eli przetwarzanie zosta³o ograniczone, takie dane osobowe mo¿na przetwarzaæ,
z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za zgod± osoby, której dane dotycz± lub w celu ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-II.271.30.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta Kielce, w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i dorêczania w trybie ekonomicznym i pilnym przesy³ek listowych nierejestrowanych, rejestrowanych, paczek pocztowych, us³ug kurierskich, przekazów pocztowych oraz zwracania tych przesy³ek do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy, które bêd± realizowane na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa wraz z us³ug± odbioru przesy³ek od Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zany jest ¶wiadczyæ us³ugi pocztowe zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci:
1) Ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 poz. 1041 z pó¼n. zm.),
2) Obwieszczenia Ministra Infrastruktury z dnia 21.02.2019 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26.11.2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (Dz. U. 2019 poz. 474),
3) Miêdzynarodowych przepisów pocztowych - wi±¿±cych Rzeczpospolit± Polsk± umów miêdzynarodowych dotycz±cych ¶wiadczenia us³ug pocztowych oraz wi±¿±cych regulaminów ¦wiatowego Zwi±zku Pocztowego,
4) Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781, z pó¼n. zm.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 Pzp. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w wysoko¶ci dodatkowych 50 % kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze z³o¿on± przez Wykonawcê ofert±, w przypadku zwiêkszenia potrzeb Urzêdu Miasta Kielce w zakresie przedmiotu umowy.Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawca zobowi±zany jest, z zastrze¿eniem § 8 wzoru umowy, do stosowania cen jednostkowych brutto podanych w formularzu cenowym z³o¿onym przez Wykonawcê. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ wykorzystane w terminie do 31 grudnia 2022 roku. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiaj±cego, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±czna ilo¶æ punktów dla ka¿dej oferty stanowiæ bêdzie sumê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Obliczenia w ww. kryteriach dokonywane bêd± do dwóch miejsc po przecinku, a zaokr±glenia zostan± dokonane zgodnie z ogólnie przyjêtymi zasadami matematyki. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie ta, która uzyska w sumie najwiêksza ilo¶æ punktów w oparciu o przyjête kryteria.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne -osoby bezrobotne, które bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w tym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w tym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê pocztow± w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto (realizowan± w ramach jednego zamówienia).
W przypadku us³ug aktualnie wykonywanych, powy¿sze wymogi musi spe³niaæ faktycznie wykonana czê¶æ zamówienia.
Uwaga:
1) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach jednego zamówienia wiêkszy zakres prac, winien wyodrêbniæ i podaæ zakres /warto¶æ zamówienia, o którym mowa powy¿ej.
2) Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie:
2.1. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1.2. bêdzie spe³niony je¶li co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt 1.4. zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wymaganymi zdolno¶ciami wyka¿e siê w ca³o¶ci co najmniej jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
2.3. Wiêcej informacji nt. udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
- w rozdz. XIV SWZ.
3. Poleganie na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby:
3.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
3.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby warunek okre¶lony w pkt 1.4. zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê w ca³o¶ci podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
3.4. Wiêcej informacji nt. polegania na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
- w rozdz. XIII SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w
rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez
Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe;
Zamawiaj±cy ¿±da odpowiedniego wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy;
w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione
w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wy¿ej, dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
3. Sposób sporz±dzania i sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 2 okre¶lono w rozdz. XX SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³uw postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2a – 2b do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (wzór - Za³±cznik nr 2a do SWZ). O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 1.2. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór - Za³±cznik nr 2b do SWZ). 2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów wymagane postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (o ile dotyczy).
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy); wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
5. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególno¶ci: 5.1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru albo wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych; 5.2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów okre¶lonych w pkt 5.1.; 5.3. Przepis pkt 5.2. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego; 5.4. Przepisy pkt 5.1. – 5.2. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp; 5.5. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania tych Wykonawców lub inny dokument (np. umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo). Pe³nomocnik Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej), zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X pkt 2 SWZ; O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 4.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1.2. bêdzie spe³niony je¶li co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane; w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 5. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte s± we wzorze umowy, który stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy okre¶la § 8 i § 12 ww. wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.2. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
3. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Rozliczenia miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± dokonywane bêd± w walucie polskiej w
z³otych (PLN).
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
6. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci
obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim
osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4
RODO).
Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art.
14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane
po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa
w art. 14 ust. 5 RODO.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- US£UGA POLEGAJ¡CA NA ZARZ¡DZANIU LOTNISKIEM W MAS£OWIE KO£O KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZ¡DU WOJEWÓDZTWA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usuniêcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Piñczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Piñczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJ¡ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRÊGU KIELECKIEGO
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.