Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00184017/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie parku rekreacyjnego wokół Domu Kultury w Halinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie parku rekreacyjnego wokół Domu Kultury w Halinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aade767-dd91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003047/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Utworzenie Parku rekreacyjnego wokół Domu Kultury w Halinowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu:
Kompleksowej realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie parku rekreacyjnego wokół Domu Kultury w Halinowie" zgodnie z:
załącznikami nr 6.1 – 6.11 - dokumentacja projektowa,
załącznikiem nr 9 – STWIOR,
załącznikiem nr 10 – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia.
Roboty polegające na wykonaniu prac budowlanych:
- rozbiórkowych,
- budowy ogrodzenia,
- prac brukarskich budowy drogi pożarowej,
- prac brukarskich budowy drogi manewrowej,
- miejsc postojowych dla samochodów i rowerów,
- ciągów pieszych,
- nawierzchni żwirowych,
- piaskowych placów zabaw,
- boiska do siatkówki,
- nawierzchni skateparku,
- budowy fontann,
- rewitalizacji stawu,
- prac instalacyjnych branży sanitarnej wodociągowo-kanalizacyjnych,
- prac instalacyjnych branży elektrycznej,
- oświetlenia terenu,
- zasilania fontann,
- monitoringu zewnętrznego
W ramach dostaw zadanie obejmuje:
- dostawę i montaż wyposażenia fontann,
- dostawę i montaż komory zasilania,
- dostawę i montaż urządzeń placów zabaw,
- dostawę i montaż skateparku,
- dostawę i montaż siłowni zewnętrznej,
- dostawę i montaż boiska do siatkówki,
- dostawę i montaż małej architektury,
- dostawę i montaż urządzenia terenów zielonych na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SWZ.
Realizacja przewidziana jest na terenie działki nr ew. 414/1 przy ul. 3 Maja w Halinowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
44115500-4 - Układy natryskowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7352418,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9679999,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7352418,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018175
7.3.3) Ulica: Willowa 98
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-089
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
budowa terenów zieleni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7352418,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HALINÓW
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Okuniewskiej w Halinowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Orlik 2012 w Halinowie"
więcej: przetargi HALINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.