Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193823/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-37-04-295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8078153-0568-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000013/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.2502-12/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 899847,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Usługa będzie wykonywana w trzech miejscach:a) na posesji Sądu Okręgowego przy ul. Sądowej 1/ Podwale 29,30 we Wrocławiu. Na posesji znajduje się kompleks budynków Sądu, składający się z czterech połączonych ze sobą segmentów, pięcio- i sześciokondygnacyjnych, o powierzchni 20 420,26 m2 oraz kompleksu garaży o powierzchni wynoszącej 247,92 m2.
Obiekt wyposażony jest w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Teren Sądu od strony podwórza przylega do aresztu śledczego od strony ul. Świebodzkiej i posiada jedną metalową bramę wjazdową na dziedziniec od strony ul. Muzealnej. Na terenie obiektu znajdują się dwie portiernie: od ul. Sądowej 1 oraz od ul. Podwale 30. W godzinach pracy Sądu, w obiekcie znajdują się funkcjonariusze policji sądowej, którzy pilnują bezpieczeństwa na terenie obiektu, a w szczególności kontrolują osoby wchodzące do i wychodzące z budynku Sądu.
b) w pomieszczeniach Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS). Pomieszczenia, o łącznej powierzchni 246,62 m2, znajdują się na I piętrze budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Sądowej 9A/1 we Wrocławiu. Pomieszczenia wyposażone są w dwie pary niezależnych drzwi wejściowych do lokalu.
c) w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Szybkiej 6-10 we Wrocławiu, o łącznej powierzchni 2 090,20 m2. Budynek posiada piwnicę oraz cztery piętra i przylega do sąsiednich segmentów budynku. Obiekt wyposażony jest w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Cały teren posesji jest ogrodzony.
2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
2.1 ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
2.2 monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV:
a) w obiekcie przy ul. Sądowej 1 monitorowanie sygnałów odbywa się przez pracownika ochrony pełniącego dyżur w budynku, bez potrzeby podłączania się do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy,
b) w pomieszczeniach zlokalizowanych przy ul. Sądowej 9A/1 do obowiązków Wykonawcy należy całodobowe monitorowanie sygnału pochodzącego z systemu alarmowego włamania zainstalowanego na drzwiach wejściowych do pomieszczeń z wykorzystaniem stacji monitorowania sygnałów Wykonawcy,
c) w obiekcie przy ul. Szybkiej 6-10 – Zamawiający nie wymaga monitorowania sygnałów pochodzących z systemów alarmowych (usługa ta realizowana jest przez podmiot zewnętrzny, z którym Zamawiający ma obecnie podpisaną umowę na realizację tej usługi).
2.3 interwencję patrolu ochrony w sytuacjach alarmowych (dotyczy pomieszczeń Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 437651,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Miliczu. Usługa będzie świadczona na posesji Sądu Rejonowego w Miliczu przy ul. Piłsudskiego 10. Na posesji znajdują się dwa budynki: budynek Sądu, trzykondygnacyjny, o powierzchni 1019,96 m2 oraz budynek gospodarczy, jednokondygnacyjny, o powierzchni 30,89 m2. Na terenie przylegającym do budynków znajduje się parking. Teren jest ogrodzony. Budynek użyteczności publicznej wyposażony jest w system sygnalizacji pożaru (SSP), system telewizji przemysłowej (CCTV) oraz system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN).2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 112720,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Strzelinie. Usługa będzie wykonywana w dwóch miejscach:a) na posesji Sądu Rejonowego w Strzelinie przy ul. Bolka I Świdnickiego 5-7. Na posesji znajduje się budynek trzykondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczony, o powierzchni 1.210,25 m². Budynek wyposażony jest w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system przeciwpożarowy (SSP) oraz w system nadzoru wizyjnego (CCTV). Od strony podwórza teren przylegający do budynku jest ogrodzony.
b) w pomieszczeniach IV Wydziału Ksiąg Wieczystych przy ul. Kamiennej 1 w Strzelinie. Pomieszczenia znajdują się na parterze budynku o powierzchni 187,47 m2, są wyposażone w monitorowany system alarmowy (SSWiN) oraz w system przeciwpożarowy (SSP).
2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 121077,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Wołowie. Usługa będzie wykonywana w dwóch miejscach:a) na posesji Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. Mikołaja Reja 11. Na posesji znajduje się budynek piętrowy, czterokondygnacyjny z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, o powierzchni 1 337,40 m2. Na terenie przylegającym do budynku znajduje się parking. Od strony podwórka i parkingu sądowego teren jest ogrodzony.
Budynek wyposażony jest w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system przeciwpożarowy (SSP) oraz w system nadzoru wizyjnego (CCTV).
b) na posesji Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. Rynek 26. Na posesji znajduje się budynek trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, o powierzchni 879,53 m2, w tym powierzchnia strychu 214,13 m2. Budynek jest wyposażony w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system nadzoru wizyjnego (CCTV) oraz system przeciwpożarowy (SSP).
2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 228398,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458534,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639924,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458534,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Ochrony Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198665
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 5a
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458534,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108933,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184204,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108933,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Protector Sp. z o.o.; Protect Technology Sp. z o.o.; Fides AMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108933,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107571,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107571,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Protector Sp. z o.o. ; Protect Technology Sp. z o.o; Fides AMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: ul. Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107571,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108933,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207289,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207289,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agopol-Ekotrade Sp. z o.o. ZPChr ; Silesia Ekotrade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
interwencje patrolu ochrony, całodobowe monitorowanie sygnałów z systemu alarmowyego SSP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207289,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.