Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa altan ogrodowych i ławek dla klubów seniora
na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu
„Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21
1.5.2.) Miejscowość: Serokomla
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d1f2c42-d377-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa altan ogrodowych i ławek dla klubów seniorana terenie Gminy Serokomla w ramach projektu
„Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1f2c42-d377-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014783/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia i sprzętu w projekcie "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 36600,00
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34216,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa altan ogrodowych.Liczba altan: 2 szt.
Opis minimalnych parametrów technicznych:
Konstrukcja: ażurowa, drewniana z drewna struganego suszonego komorowo. Słupy drewniane mocowane do stóp fundamentowych betonowych za pomocą kotew stalowych. Dach drewniany czterospadowy o symetrycznych połaciach dachowych, przykryty gontem bitumicznym.
Materiał: drewno sosnowe lub świerkowe
Wymiary: na planie kwadratu, wymiar zewnętrzny 400x400 cm (z elementami wystającymi), minimum 14,40 m2 powierzchni zadaszonej użytkowej.
Dach: czterospadowy, pokryty gontem bitumicznym, o spadku 20-30 stopni, na deskowaniu pełnym pióro-wpust, deska o grubości 17-19 mm.
Słupy nośne o przekroju min. 12x12 cm.
Podłoga drewniana, zamocowana do konstrukcji, z przestrzenia powietrzną nad gruntem (konstrukcja podłogi nie może być ułożona na gruncie).
Altana wyposażona w barierki/ściany wypełniające minimum 3 boki; minimalna wysokość barierek/ścian: 90 cm. Dopuszczalne: barierki/ściany ażurowe.
Wykonanie:
Altana zamontowana na stopniach fundamentowych i zakotwiona na stałe do gruntu, elementy konstrukcyjne zaimpregnowane bezbarwnym preparatem typu drewnochron i malowane farbą niekryjącą (np. lakierobejcą – kolorystyka lakierobejcy do wyboru przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z palety producenta).
Wyposażenie:
Altana dostarczona wraz z kompletem mebli ogrodowych składającym się się ze stolika i dwóch ławek. Materiał: drewno lite z drzew liściastych, malowane lakierobejcą (kolorystyka lakierobejcy do wyboru przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z palety producenta). Długość stołu 200-220cm, szer.70-80 cm, wys. blatu 85-90 cm. Długość i wysokość ławek dostosowana do wymiarów stołu.
W ramach zamowienia dostawa, wykonanie stóp fundamentowych i zakotwienie, montaż i malowanie altany, wykonanie innych koniecznych robót w miejscowościach Pieńki i Charlejów (gm. Serokomla).
Umiejscowienie altan:
1) Charlejów, działka nr 183, obręb Charlejów 0004.
2) Pieńki: działka nr 453/4, obręb Pieńki 0012
Zamawiający nie przygotuje terenu pod montaż, nie zapewni dostępu do wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków, monitorowanego, ogrodzonego placu na potrzeby organizacji zaplecza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 33598,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ławek.Liczba zamawianych ławek: 6 szt.
Opis minimalnych parametrów technicznych:
Ławka z drewnianym siedziskiem na betonowych wspornikach, z oparciem.
Siedzisko i oparcie: listwy z drewna grubości min. 4 cm, impregnowane oraz malowane co najmniej 2-krotnie lakierobejcą; podstawa (nogi) z elementów betonowych wykonanych z kruszyw płukanych; konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo. Wymiary: długość siedziska minimum 180 cm, wysokość ok. 45 cm (+/- 2 cm), szerokość siedziska 40-50 cm. Kolorystyka wykończenia siedziska i wsporników: do wyboru ze standardowego katalogu Wykonawcy. Montaż: ławka wolnostojąca, nie wymaga kotwienia; dostosowana do umieszczania na miękkim jak i twardym gruncie.
W ramach zamówienia dostawa i ustawienie ławek w miejscowościach Pieńki (3 ławki) i Charlejów (3 ławki) (gm. Serokomla). Ławki dla każdej z miejscowości powinny posiadać jednolita stylistykę.
Umiejscowienie ławek:
1) Charlejów, działka nr 183, obręb Charlejów 0004.
2) Pieńki: działka nr 453/4, obręb Pieńki 0012
Gwarancja: minimum 24 miesiące od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 8487,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33598,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33598,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAAK Adrian Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141930331
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Białobrzegi
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33598,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAAK Adrian Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141930331
7.3.4) Miejscowość: Kolonia Białobrzegi
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SEROKOMLA
więcej: przetargi SEROKOMLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
- Utworzenie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Rzeczyca wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Meble ogrodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.