eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa transformatora dla warzelni soli Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa transformatora dla warzelni soli Kopalni Soli "Wieliczka""

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa transformatora dla warzelni soli Kopalni Soli "Wieliczka""

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01de7269-c796-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/TU/53

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji, 1 sztukę fabrycznie nowego transformatora spełniającego wymogi określone w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 548/2014 z dnia 21 maja 2014 roku w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do transformatorów małej, średniej i dużej mocy (Dz. U. UE. L. 2014.152.1 ze zm.) znowelizowanej w rozporządzeniu Komisji (UE) 2019/1783 z dnia 1 października 2019 r. poz. 107 (Dz. U. UE. L. 2019.272/107) zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Szczegółowe wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie przeprowadzenia prób odbiorczych transformatora u ich producentów z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału jego przedstawicieli w próbach odbiorczych. Koszt (transport, diety, zakwaterowanie) udziału przedstawicieli Zamawiającego w próbach pokryje Zamawiający.
2.2. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o przygotowaniu dostawy telefonicznie oraz pocztą elektroniczną, nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem dostawy.
2.3. Miejsce dostawy – Budynek F3 – stara rozdzielnia Warzelni peron od strony ul. Matejki, Park Kingi 1, 32 – 020 Wieliczka.
2.4. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 – 13:00.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
a) dowód wydania towaru na wewnątrz WZ lub faktura VAT,
b) dokument gwarancji
c) dokumentację techniczno – ruchową ( w języku polskim),
d) protokoły z przeprowadzonych pomiarów,
e) zaświadczenia fabryczne, atesty, deklaracja CE,
f) certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań obowiązujących norm i przepisów,
g) instrukcję eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

31170000-8 - Transformatory

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA UNISTER PLUS MIROSŁAW PYTLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6422819547

7.3.3) Ulica: ul. Jana 11

7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-282

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.