Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209623/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d04a5307-cf27-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04a5307-cf27-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.ZP.271.4.DP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiot zamówienia obejmuje:Część I - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 108710R Wólka Niedźwiedzka „Gęsiówka” oraz nawierzchni parkingu k/stadionu w Wólce Niedźwiedzkiej
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Prace rozbiórkowe
o Przepusty, odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu – krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja obejmować będzie budowę drogi na odcinku o długości około 175 m i szerokości od 5,2 m do 5,5 m, oraz przyległego do drogi parkingu o powierzchni 517,3 m2. Budowa parkingu polegać będzie rozebraniu istniejących krawężników i płyt ażurowych, oraz sfrezowaniu części istniejącej nawierzchni. W następnej kolejności należy wykonać przepusty i odwodnienie pod koroną drogi składające się z 4 studzienek ściekowych. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej powierzchni 1 604,8 m2, oraz ułożyć krawężniki naokoło parkingu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 187287,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część II - Budowa chodnika przy drodze nr 731 (Graniczka) w Turzy Środkowej
w km 0+477,50 do 0+727,50
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Chodnik
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na wykonaniu kanalizacji deszczowej składającej się z 5 studni rewizyjnych (w osi chodnika) połączonych rurami i 5 studni ściekowych zwieńczonych kratkami zbierającymi wodę (przy krawędzi jezdni). W kolejnym etapie wykonać należy chodnika z betonowej kostki brukowej, obrzeży i krawężników o szerokości użytkowej 1,5 m i długości 250 m. Na końcu poszerzyć jezdnię o 1,0 m - 1,3 m poprzez wykonanie podbudowy i ułożenie na niej warstw mieszanki mineralno – bitumicznej pomiędzy istniejącą jezdnią, a krawężnikiem chodnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 262679,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej działki nr ewid. 3554/3, 3555/3, 3564/2 w Wólce Niedźwiedzkiej (k/Bujaka)
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 95 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,5 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 53138,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 3300 w Trzebosi Podlas
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 195 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę z kruszyw, a następnie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 87870,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 2714 w Trzebosi (k/Flaka)
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
o Rowy
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 200 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, w następnej kolejności ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 3,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi i oczyścić rowy z namułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 108396,9 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część VI - Przebudowa drogi wewnętrznej o nr ewid. 154/2 i inne w Nienadówce (strona północna za kościołem) w km 0+875 do 1+170
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Roboty ziemne
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy ulic – pobocza
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie drogi na odcinku długości 295 m, poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej o szerokości 5,0 m. Na końcu wykonać pobocza o szerokości 0,5 m, po obu stronach drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 233880,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Część VII - Budowa parkingu koło szkoły i sklepu GS w Nienadówce Dolnej
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Prace rozbiórkowe
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa - odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu - krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie dwóch parkingów o łącznej powierzchni 552,8 m2, poprzez rozebranie istniejących krawężników, wykonanie odwodnienia składającego się z 3 studzienek ściekowych.
W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej, oraz ułożeniu krawężników naokoło parkingów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 98314,34 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:część VIII - Budowa parkingu przy ulicy Kościelnej w Trzebosi
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze
o Prace rozbiórkowe
o Roboty ziemne
o Kanalizacja deszczowa - odwodnienia
o Podbudowy
o Nawierzchnie
o Elementy parkingu - krawężniki
Opis inwestycji:
Inwestycja polegać będzie na budowie parkingu o powierzchni 2170 m2, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej i klinkieru drogowego oraz krawężników. Wykonać również należy odwodnienie składającego się z jednej studni rewizyjnej oraz 2 studzienek ściekowych. W następnej kolejności wykonać i wyprofilować należy podbudowę, poprzez doziarnienie podłoża kruszywem (płuczką) celem doprowadzenia do G1, a następnie wykonać podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszyw, a w następnej koleinie ułożyć nawierzchnie z warstw mieszanki mineralno – asfaltowej, oraz ułożyć krawężniki naokoło parkingu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 337153,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310474,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414040,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310474,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310474,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255514,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436356,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255514,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa "RODEX" Patrycja Rodzeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170201094
7.3.3) Ulica: Górna
7.3.4) Miejscowość: Trzeboś
7.3.5) Kod pocztowy: 36-052
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Handlowa " RODEX " Patrycja Rodzeń
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Handlowa " RODEX " Patrycja Rodzeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255514,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97324,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123918,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97324,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97324,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149495,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149495,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzesszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małoposlki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149495,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175730,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680991,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175730,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175730,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340626,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522579,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340626,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340626,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164753,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199118,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164753,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164753,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527832,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776838,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527832,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334181
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527832,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.