Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00556457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji oraz dachu budynku Urzędu Miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyż Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-761
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.krzyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzyz_wielkopolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja elewacji oraz dachu budynku Urzędu Miejskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0267a4ae-884d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028838/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Renowacja elewacji oraz dachu budynku Urzędu Miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TG.271.11.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku a także demontaż, uzupełnienie i odtworzenie części połaci dachowej z dachówki „karpiówki”, układanej w koronkę na budynku Urzędu Miejskiego w Krzyżu Wielkopolskim przy ul. Wojska Polskiego 14 w Krzyżu Wielkopolskim, na działce o nr ew. 742/2, w ramach zadania inwestycyjnego „Renowacja elewacji oraz dachu budynku Urzędu Miejskiego”.
2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ślepym (zwanym dalej „przedmiarem robót”), które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442110-1 - Malowanie budynków
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261910-6 - Naprawa dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261904,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261904,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM BUDOWNICTWO Sp. z o.o. (dawniej: NOVA TERM Sp. z o.o. sp. k.)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488
7.3.3) Ulica: Wronia 1
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261904,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.