Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196221/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401
1.5.8.) Numer faksu: +48775416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a173499d-20fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ BIURA DIALOGU I PARTNERSTWA OBYWATELSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-X.272.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117843,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego”.
Krótki Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych:
Zadanie 1 - Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu:
Kieszonkowy notes podróżniczy z długopisem – 250 szt.;
Bidon metalowy z ustnikiem – 250 szt.;
Torebka do roweru z miejscem na smartfon – 100 szt.;
Torba rowerowa – 100 szt.;
Torba bawełniana na zakupy – 500 szt.;
Skakanka z woreczkiem – 500 szt.;
Worek dla dzieci – 300 szt.;
Kredki w pudełku – 500 szt.;
Zestaw piśmienniczy – 500 zestawów;
Głośnik bezprzewodowy – 50 szt.;
Długopis do ekranów dotykowych – 2000 szt.;
Szklana butelka na wodę – 150 szt.;
Kubek termiczny podróżny – 100 szt,;
Karimata w etui – 100 szt.;
Termiczna torba izolacyjna dla dzieci na lunch wraz z pudełkiem/śniadaniówką– 200 szt.;
Parasole – 50 szt.;
Parasolka dla dzieci – 100 szt.;
Smycz – 1000 szt.;
Zadanie 2 - Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego:
Kalendarze ścienne z logo Opolskie, Marszałek Województwa Opolskiego, – 100 szt.;
Kalendarze książkowe tygodniowe z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt.;
Kalendarze książkowe dzienne z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego - 100 szt.;
Kalendarze książkowe dzienne z logo Opolskie, Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego i Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.;
Fartuch kuchenny z kieszenią i nadrukiem – 100 szt.;
Parasol automatyczny mały z logo Opolskie – 150 szt.;
Parasol automatyczny mały z logo Opolskie i logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego – 50 szt.;
Apaszka kobieca we wzory trójkątna z logo Opolskie – 150 szt.;
Apaszka kobieca we wzory trójkątna z logo Opolskie i logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego – 50 szt.;
Torba na talię „nerka” – 150 szt.;
Podkładka korkowa pod kubek – 400 szt.;
Zadanie 3 - Marszałkowska Inicjatywa Sołecka:
Kalendarz A5 – 1200 szt.
na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami, a także muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad, zarysowań, przebarwień, pęknięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem, a także muszą spełniać warunki dla produktów bezpiecznych wg art. 4 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021, poz. 222).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207562,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THE SIGN DANIEL DZIUBCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 160102512. NIP 7542725499
7.3.3) Ulica: UL. LUDOWA
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-820
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń komputerowych w podziale na 4 części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek administracji centralnej i Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej.
- Odtworzenie popowodziowe poboczy i skarp w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO - O/OPOLE, UL. WROCŁAWSKA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej
- DZP.261.52.2024 Usługa kompleksowej organizacji konferencji zamykającej Program Edukacja w dniu 5 grudnia 2024 roku.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby WUP w Lublinie
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych,odzieży z oznakowaniem graficznym PP na okres 12 msc lub zrealizowania przed upływem wskazanego terminu pełnej ilości zamówienia dla PP z podziałem na części
- Dostawa artykułów promocyjnych dla CWCR OZ w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.