eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401

1.5.8.) Numer faksu: +48775416411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a173499d-20fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.37 WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ BIURA DIALOGU I PARTNERSTWA OBYWATELSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-X.272.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 117843,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie oraz dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego”.
Krótki Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych:

Zadanie 1 - Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu:
 Kieszonkowy notes podróżniczy z długopisem – 250 szt.;
 Bidon metalowy z ustnikiem – 250 szt.;
 Torebka do roweru z miejscem na smartfon – 100 szt.;
 Torba rowerowa – 100 szt.;
 Torba bawełniana na zakupy – 500 szt.;
 Skakanka z woreczkiem – 500 szt.;
 Worek dla dzieci – 300 szt.;
 Kredki w pudełku – 500 szt.;
 Zestaw piśmienniczy – 500 zestawów;
 Głośnik bezprzewodowy – 50 szt.;
 Długopis do ekranów dotykowych – 2000 szt.;
 Szklana butelka na wodę – 150 szt.;
 Kubek termiczny podróżny – 100 szt,;
 Karimata w etui – 100 szt.;
 Termiczna torba izolacyjna dla dzieci na lunch wraz z pudełkiem/śniadaniówką– 200 szt.;
 Parasole – 50 szt.;
 Parasolka dla dzieci – 100 szt.;
 Smycz – 1000 szt.;


Zadanie 2 - Biuro Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego:
 Kalendarze ścienne z logo Opolskie, Marszałek Województwa Opolskiego, – 100 szt.;
 Kalendarze książkowe tygodniowe z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego – 100 szt.;
 Kalendarze książkowe dzienne z logo Opolskie i Marszałek Województwa Opolskiego - 100 szt.;
 Kalendarze książkowe dzienne z logo Opolskie, Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego i Marszałek Województwa Opolskiego – 50 szt.;
 Fartuch kuchenny z kieszenią i nadrukiem – 100 szt.;
 Parasol automatyczny mały z logo Opolskie – 150 szt.;
 Parasol automatyczny mały z logo Opolskie i logo Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego – 50 szt.;
 Apaszka kobieca we wzory trójkątna z logo Opolskie – 150 szt.;
 Apaszka kobieca we wzory trójkątna z logo Opolskie i logo Wojewódzka Rada Dialogu Społecznego – 50 szt.;
 Torba na talię „nerka” – 150 szt.;
 Podkładka korkowa pod kubek – 400 szt.;

Zadanie 3 - Marszałkowska Inicjatywa Sołecka:
 Kalendarz A5 – 1200 szt.
na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego. Produkty końcowe muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami, a także muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad, zarysowań, przebarwień, pęknięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem, a także muszą spełniać warunki dla produktów bezpiecznych wg art. 4 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. 2021, poz. 222).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207562,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THE SIGN DANIEL DZIUBCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 160102512. NIP 7542725499

7.3.3) Ulica: UL. LUDOWA

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-820

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110085,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia - 15 dni roboczych (termin wykonania i dostarczenia zamówienia - zgodnie z ofertą Wykonawcy)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.