eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NałęczówPrzebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a24b3dc1-ab2a-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a24b3dc1-ab2a-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011158/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.2024/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną”.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) W zakresie przebudowy pomieszczeń:
a) Wyburzenie ścian działowych
b) Wykonanie otworów przejściowych w ścianach wewnętrznych
c) Zamurowanie otworów drzwiowych
d) Wykonanie ścian działowych
e) Obsadzenie stolarki drzwiowej i okiennej
f) Demontaż urządzeń kuchennych
g) Wykonanie instalacji wewnętrznych
h) Prace wykończeniowe (wykonanie tynków, układanie płytek na powierzchniach poziomych i pionowych, malowanie ścian i sufitów)
i) Uprzątnięcie terenu
2) W zakresie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
a) Wykonanie instalacji wody zimnej, wody ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej
b) Połączenie projektowanych instalacji z instalacjami istniejącymi w budynku.
3) W zakresie instalacji wentylacji mechanicznej:
a) montaż okapu kuchennego centralnego L=2500mm B=1200mm w pomieszczeniu kuchni nad kuchnią elektryczną 4-palnikową oraz patelnią gastronomiczną a także montaż nowego orurowania (rura typu Spiro) odprowadzającego zużyte powietrze do kanału wentylacyjnego,
b) montaż czerpni ściennej, centrali wentylacyjnej nawiewnej, przewodów blaszanych z kratkami nawiewnymi,
c) montaż przewodów blaszanych typu Spiro wraz z wentylatorami promieniowymi N110
4) W zakresie instalacji elektrycznej:
a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
b) demontaż istniejącego oświetlenia,
c) montaż nowej instalacji elektrycznej,
d) podłączenie osprzętu instalacji elektrycznej wraz z zabezpieczeniami w rozdzielni elektrycznej.
e) podłączenie innych urządzeń elektrycznych m.in. wentylatorów okapowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465169,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785189,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465169,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTAKT KONRAD DZIEŃKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430896271

7.3.3) Ulica: Zemborzyce Dolne 52

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465169,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.